nooit geen...
goh
Voor een column zou ik eerste eens aan wat interpunctie gaan werken...
Voor een column zou ik eerste eens aan wat interpunctie gaan werken...
Ik heb Mevrouw Diele (juf basisschool) het stukje laten lezen , die zit hier nog steeds in een hoekje te janken..
Ik heb lang niet zoveel platte domheid uit iemand zien komen als bij deze nieuwe held. Vre-se-lijk!Voor een column zou ik eerste eens aan wat interpunctie gaan werken...
Ik heb Mevrouw Diele (juf basisschool) het stukje laten lezen , die zit hier nog steeds in een hoekje te janken..
Laad maar leker open wat mij betrefd.Echt, sluit dit topic aub.. Dit is zelfs te slecht voor Forum Café.
mooi :d nee topic maar wel dicht allemaal gekheid hier spoor zelf ook niet en jah wat me ....................... betreft ben al met me 14 van school af dat zal het wel zijnHalve auto gedumpt op grofgroenplek
Geplaatst door redactie.
Halve auto gedumpt op grofgroenplek
LEMMER De inhoud van een halve auto of iets wat daar op leek troffen de medewerkers van de gemeente gistermorgen aan bij de grofgroen stortplek op de parkeerplaats van VV Lemmer in Lemstervaart. Iemand wilde waarschijnlijk snel en gratis van zijn afval af en heeft het bij het groenafval gedumpt. De gemeente vraagt of mensen die dit hebben gezien willen vertellen over wie dat hebben gedaan. Zij kunnen zich (anoniem) melden op 06-30218888 of bij de politie (0900-8844).
Laatste nieuws: onderdelen bleken onder eierstruif te zitten.
Tatoo (van een merk) altijd -1+1Ik heb een heel klein beetje het idee , dat dit verhaal twee kanten heeft....
"Gezellig" en "Lidl" samen in een enkele zin...?![]()
Patrick.
Je kan de spijker niet beter op zijn kop slaan !!Laad maar leker open wat mij betrefd.Echt, sluit dit topic aub.. Dit is zelfs te slecht voor Forum Café.
Dan kunnen nieuwe (forum)leden direct zien dat als ze geen goede schrijfstijl/spelling hebben of met twijfelachtige uitspraken komen, hier niet gewaardeerd worden. Geeft direct ook een beeld hoe nieuwkomers (met taalachterstand) door een select groepje ontvangen worden.
eerlijk gezegd vind ik het gedeelte met taalachterstand een beetje overdreven.. Ik zelf heb erg veel moeite met de Nederlandse spelling, wou dat het anders was maar het is helaas niet zo. Maakt dat van mij nu een slecht mens ??Je kan de spijker niet beter op zijn kop slaan !!Laad maar leker open wat mij betrefd.Echt, sluit dit topic aub.. Dit is zelfs te slecht voor Forum Café.
Dan kunnen nieuwe (forum)leden direct zien dat als ze geen goede schrijfstijl/spelling hebben of met twijfelachtige uitspraken komen, hier niet gewaardeerd worden. Geeft direct ook een beeld hoe nieuwkomers (met taalachterstand) door een select groepje ontvangen worden.