Ik was vandaag even gezellig met me vriendin even boodschappen aan doen bij de lidl.
ik ga een t shirt aan maar je kon me alfa tattoo gewoon zien op me arm.
sta ik bij de kassa en zeggen een stel jongens achter mij ... alfa romeo klere bakken enz.
ik trok me der niks van aan toen ging ik naar buiten boodschapen betaalt auto in rijd netjes achteruit
van de parkeer plaats staan die jongens voor me auto :S gooien ze 2 eieren op de auto dus ik stap
uit zeg waar slaat dat op jah ... alfa zeg heb jij toch geen last van of wel toen zei die jah en jou vriendin is een H.....
dacht ga maar geen ruzie maken heeft geen zin stapte de auto in maar ze wouden niet aan de kant
dus denk rijd ik mooi achter uit kon niet omdat der andere auto al stond dus ik netjes weer de auto uit
vroeg of ze aan de kant wouden zegt 1 tegen me moet je klappen hebben zei nee geen behoeft aan
loopt naar me toe haalt uit kon het net ontwijken toen gaf ik hem een klap viel zo achter over op de stoep met zijn hoofd
dus politie maar gebeld ondertussen waren zijn maten al gevlugd politie alles uitgelegd waren genoeg getuigen
Waar me omgaat vanwaar het zinloos geweld slaat nergens op erger me der aan waar gaat de wereld heeen