Wie kan daar antwoord opgeven?

Greetzz..
Wouter
Hm K1, jij als X-fighter zou dat toch moeten weten...![]()
Serieus, geen idee. Hebben de drijfstangen dezelfde olieboringen als turbo drijfstangen (voor de koeling van de zuiger langs onder) Afstand hart-hart eender?
Heb je nwe drijfstangen nodig btw?
Grtz,fRank
Joh volgens mij hadden de turbo drijfstangen een extra borinkje vanaf t top end om langs onder de zuigerbodem te koelen, althans dat is me altijd verteld...Volgens mij zijn de Tb drijfstangen niks anders als normale Nord drijfstangen.![]()
Andretti Moletti weet het antwoord volgens mij wel, alleen zien we die niet meer hier...
Joh volgens mij hadden de turbo drijfstangen een extra borinkje vanaf t top end om langs onder de zuigerbodem te koelen, althans dat is me altijd verteld...Volgens mij zijn de Tb drijfstangen niks anders als normale Nord drijfstangen.![]()
Andretti Moletti weet het antwoord volgens mij wel, alleen zien we die niet meer hier...![]()
Grtz,fRank
Heb je misschien van mij...?Joh volgens mij hadden de turbo drijfstangen een extra borinkje vanaf t top end om langs onder de zuigerbodem te koelen, althans dat is me altijd verteld...Volgens mij zijn de Tb drijfstangen niks anders als normale Nord drijfstangen.![]()
Andretti Moletti weet het antwoord volgens mij wel, alleen zien we die niet meer hier...![]()
Grtz,fRank
Wat Frank nu zegt heb ik ook eens meegekregen.
Meer info ???![]()
![]()
Greetzz..
Wouter
Maarreh.....DRIJstangen?
Stomme vraag misschien maar hoe moet daar bij dat borinkje olie komen dan?Joh volgens mij hadden de turbo drijfstangen een extra borinkje vanaf t top end om langs onder de zuigerbodem te koelen, althans dat is me altijd verteld...Volgens mij zijn de Tb drijfstangen niks anders als normale Nord drijfstangen.![]()
Grtz,fRank
Da's geen domme vraag, ik ben ook wel benieuwd namelijk...
Volgens mij is dat niet zo.