Paar plaatjes van de auto:

Nou die kans is heel erg grootMooie 145 Flip!![]()
Weet je toevallig of deze onlangs in bezit is geweest van iemand uit Zwolle? Hij lijkt als 2 druppels water op die van mijn buurman, die ik al een paar weken niet meer voor de deur heb zien staan.
Hey, ik dacht dat dat de 145 van je ma zou zijn. Heb m ook al even niet meer gezien idd...Mooie 145 Flip!![]()
Weet je toevallig of deze onlangs in bezit is geweest van iemand uit Zwolle? Hij lijkt als 2 druppels water op die van mijn buurman, die ik al een paar weken niet meer voor de deur heb zien staan.
Sjah, vrij herkenbare verschijning met die Alessio's he. Ik moet eerlijk zeggen dat het een bovenbuurman is en ik hem nauwelijks ken aangezien hij er nog niet lang woont.Nou die kans is heel erg grootMooie 145 Flip!![]()
Weet je toevallig of deze onlangs in bezit is geweest van iemand uit Zwolle? Hij lijkt als 2 druppels water op die van mijn buurman, die ik al een paar weken niet meer voor de deur heb zien staan.Heb 'm namelijk in Zwolle opgehaald dus hij zal daar vast uit de buurt komen. Heb je een lieve buurman die er zuinig mee om is gegaan?