Anders kun je misschien problemen verwachten
Wel weer een leuk projekt
Grt rogeralfa





 
  Soms is kritiek terecht en soms is het wat overdreven maar daar moet je je gewoon overheen kunnen zetten.
  Soms is kritiek terecht en soms is het wat overdreven maar daar moet je je gewoon overheen kunnen zetten. Maar waarom niet een geheel andere veerpoot pas maken? Met een schroefsetje van een andere auto moet je toch een heel eind kunnen komen lijkt mij. Een paar andere bevestigingsplaten eraan maken en iets voor de stuurarm verzinnen en je bent er.
  Maar waarom niet een geheel andere veerpoot pas maken? Met een schroefsetje van een andere auto moet je toch een heel eind kunnen komen lijkt mij. Een paar andere bevestigingsplaten eraan maken en iets voor de stuurarm verzinnen en je bent er.  
 
Juist daarom begin ik ook een topic.Vooral met wielophangingsdelen en remmen e.d. is het een goed idee om dingen na te vragen
iddEn als je vragen hebt stel ze gewoon, hobbyisten en specialisten genoeg die je willen helpen.


Die koni zit normaal met een fijne schroefdraad die veel groter is op de dop bovenop de poot vast. Dat is nog steviger dan die dikke moer die bovenop de zuigerstang zit. Er zijn hier vast mensen die je zoiets voor kunnen rekenen, inclusief de kwaliteit staal en de krachten die het kan hebben en dergelijke. Je kan wel zeggen dat het "passen" is, maar dat zou ik zelf doen met de spulletjes die ik er uiteindelijk op wil monteren en niet een of andere bout waar je nog geen urinoir mee aan de muur wilt hangen.

 
 

 
 
 
 
 en het "bok" is onderweg.
  en het "bok" is onderweg. 
  Gevalletje tijdbom
  Gevalletje tijdbom   
 




