Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Taxatierapporten???

wo mar 16, 2011 19:29

ze zullen nooit de onderzijde bekijken.
Betere taxateur nemen...

Dennis Rietveld neemt zelfs foto's van wielophangingen etc die in het rapport betrokken worden.
nee joh de taxatie lag in de lijn der verwachting :wink:

Dennis had deze taxateur overigens aanbevolen voor hier in het diepe zuiden en ik ben er tevreden over :wink:
156

wim V8
Advanced Member
Advanced Member

RE: Taxatierapporten???

wo mar 16, 2011 21:27

Even nagevraagd bij een neef die een verzekeringskantoortje heeft, die zegt:
Het maakt niet uit hoe die is, je betaald toch premie naar het verzekerd bedrag,
meestal zo'n 5% met wat kleine lettertjes in de polis en zo'n 8% met bijna geen kleine lettertjes,
maar kan ook 2% zijn met veel kleine lettertjes met meer voorwaarden die een eventuele uitbetaling
tegen gaan. Als je een wrak met 100.000 euro aan goud bekleed betaal je gewoon 8000,- per jaar
aan premie, oja, en nog een knaak voor het wrak. :wink: .
Gehad:Montreal '74. 90-BU-21.Die vertoeft nu in Dubai, roest nooit meer!

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Taxatierapporten???

wo mar 16, 2011 23:10

een taxatie economische waarde is natuurlijk ook relatief, de uiteindelijke waarde word net als bij andere goederen natuurlijk gewoon bepaald voor wat ie opbrengt bij daadwerkelijke verkoop....en dat kan best zwaar tegenvallen....
Dit snap ik niet helemaal vV, dus als er bijvoorbeeld een bedrag van €5000,- uitrolt, kan het best zijn dat je een ander bedrag uitgekeerd krijgt wanneer je daadwerkelijk je auto crasht? Of lees ik dit nu gewoon verkeerd. Graag wat licht in de duisternis, omdat ik zeer binnenkort m 'n 33 wil laten taxeren.

Gr. Geert-Jan
Nee Je zal die € 5000.- uit gekeerd krijgen mits er geen dingen veranderd zijn t.o.v. het rapport.
Dus motor waar ineens tik in zit, die niet in het taxatierapport vermeld stond. een deuk op een plek die niet in het rapport staat een roestplek die nog niet zichtbaar was op dag van taxatie ect.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Terug naar “Het Forum Café”