Dat was ook mijn gedachte, dus dan zou een IE-pomp uitwisselbaar moeten zijn met een TS-exemplaar. MAar ik wil het graag zeker weten voordat ik de oude pomp loshaal. Er moet wel gereden kunnen worden natuurlijkVermoedelijk de afstand van de poelie tot het blok. De TS, 1.6IE en 1.8IE hebben alle drie de getande 60-2 ring achterop de krukaspoelie zitten, misschien dat daardoor de poelie verder naar voren komt?
Yep, TS-pomp en IE pomp zijn gewoon identiek, dan wel uitwisselbaar.Dat was ook mijn gedachte, dus dan zou een IE-pomp uitwisselbaar moeten zijn met een TS-exemplaar. MAar ik wil het graag zeker weten voordat ik de oude pomp loshaal. Er moet wel gereden kunnen worden natuurlijkVermoedelijk de afstand van de poelie tot het blok. De TS, 1.6IE en 1.8IE hebben alle drie de getande 60-2 ring achterop de krukaspoelie zitten, misschien dat daardoor de poelie verder naar voren komt?
Dacht ik eigenlijk al wel, maar als je inderdaad meteen weer wilt rijden better safe than sorry. En als het goed is gaat deze pomp wel weer even mee, dus wat is dan een paar euro? Ik zal in ieder geval de babyzaag maar klaarleggenYep, TS-pomp en IE pomp zijn gewoon identiek, dan wel uitwisselbaar.Dat was ook mijn gedachte, dus dan zou een IE-pomp uitwisselbaar moeten zijn met een TS-exemplaar. MAar ik wil het graag zeker weten voordat ik de oude pomp loshaal. Er moet wel gereden kunnen worden natuurlijkVermoedelijk de afstand van de poelie tot het blok. De TS, 1.6IE en 1.8IE hebben alle drie de getande 60-2 ring achterop de krukaspoelie zitten, misschien dat daardoor de poelie verder naar voren komt?
Heb ook voor zekerheid gekozen en iets meer betaald.... voor eentje met metalen schoepen! (oude plastic schoepen bleven mooi stilstaan, terwijl de poelie vrolijk ronddraaide...)
Snap helemaal, wat je bedoelt!Dacht ik eigenlijk al wel, maar als je inderdaad meteen weer wilt rijden better safe than sorry. En als het goed is gaat deze pomp wel weer even mee, dus wat is dan een paar euro? Ik zal in ieder geval de babyzaag maar klaarleggen