Hebben hier mensen ervaring met het systeem van KDFI?
Hoe goed is dit in te stellen en de aftersales?
ciao
dat valt nog wel tegen vind ik. Het gaat nl. niet erg in op het gebruik van het systeem en de ervaringen er mee.ehhhhhhhh misschien hier.....??????
Het zou op een beetje getunede 75 V6 moeten, maar hoorde/las nogal eens dat er zo veel mogelijkheden zijn met een kdfi dat je door de bomen het bos niet meer ziet en de weg kwijtraakt. Mede door de minimale ondersteuning/gebruiksaanwijzing en aftersales vd leverancier.Waar moet ie in komen. Ik zelf heb een KDFI in een 75 3.0v6. Inbouwen is denk ik net zo makkelijk als een MS. Alleen de hadleiding om hem in te bouwen is nogal karig. Ik ben zelf niet super onderbouwd op electrisch gebied maar ben er wel uit gekomen.
Het programmeren gaat hetzelfde als de MS en voorondersteunig kun je dus op de MS fora terecht. Ook t aansliuten is ongeveer hetzelfde als voor de MS. Hij is goedkoper als je hem verglijkt met de MS en heeft standaard al veel funties. Grote voordeel is dus dat ie kant en klaar is en je hem dus niet in elkaar hoeft te solderen. Ook kan je hem voor bebaalde type auto's al geassembleerd in het orginele motormangement huis kopen (uiteraard tegen een meerprijs) en is het zowat plug and play.