En dat met NOG een gitaar op de achterbankMuziek in de Alfa ... jazeker![]()
Ja, dat ding heeft Jur van mij overgenomen. Is een Gibson L5, maar ik heb nooit een 2e Richwood replica in Nederland gezien. Is dus vrij zeldzaamEen Richwood? Heeft wel wat weg van een Gibson ES350T.
Wel leuk, zo'n hollowbody. Ben zelf een Les Paul man maar wil toch ook ooit nog eens een ES 335 hebben(Lucille, voor de kenners
)
Dus nu is het keihard oefenen om te zorgen dat mijn gitaarspel ook in overeenstemd met de gitaarJa, dat ding heeft Jur van mij overgenomen. Is een Gibson L5, maar ik heb nooit een 2e Richwood replica in Nederland gezien. Is dus vrij zeldzaamEen Richwood? Heeft wel wat weg van een Gibson ES350T.
Wel leuk, zo'n hollowbody. Ben zelf een Les Paul man maar wil toch ook ooit nog eens een ES 335 hebben(Lucille, voor de kenners
)
Nu ook in mijn thuisstad de dag er na: http://www.effenaar.nl/agenda/6853. Ik heb toch maar kaartjes gekochtYuri,Buitengewoon goede bassist natuurlijk. Het vreemde is dat de andere muzikanten in de band (ik neem even de 'Frizzle Fry' line up) altijd een beetje ondergewaardeerd zijn gebleven, terwijl Tim Alexander en larry LaLonde toch ook bovengemiddelde muzikanten zijn.Sluit ik even aan bij de bassisten: Ben zelf idolaat van Les Claypool, sounds familiar?
Primus speelt onverwacht in ParadisoVrijdag voorverkoop start via ticketservice!
*dacht, ik tip je even*
Wat mij vooral opvalt is de "open book" headstock. De meeste Richwoods hebben een afgeronde kop omdat Gibson patent heeft op dit ontwerp (en dus mogen andere merken dit niet gebruiken).Ja, dat ding heeft Jur van mij overgenomen. Is een Gibson L5, maar ik heb nooit een 2e Richwood replica in Nederland gezien. Is dus vrij zeldzaamEen Richwood? Heeft wel wat weg van een Gibson ES350T.
)
Klopt. Dat maakt deze Richwood ook zo speciaal! Het is een pre-productie L5!Wat mij vooral opvalt is de "open book" headstock. De meeste Richwoods hebben een afgeronde kop omdat Gibson patent heeft op dit ontwerp (en dus mogen andere merken dit niet gebruiken).Ja, dat ding heeft Jur van mij overgenomen. Is een Gibson L5, maar ik heb nooit een 2e Richwood replica in Nederland gezien. Is dus vrij zeldzaamEen Richwood? Heeft wel wat weg van een Gibson ES350T.
)
Misschien een gitaar die eigenlijk bedoeld was voor de thuismarkt? (China, Korea?) In Japan worden ook verschillende Gibson kopieën (Edwards, Tokai, Burny) gemaakt die wel een "open book" hebben.Klopt. Dat maakt deze Richwood ook zo speciaal! Het is een pre-productie L5!Wat mij vooral opvalt is de "open book" headstock. De meeste Richwoods hebben een afgeronde kop omdat Gibson patent heeft op dit ontwerp (en dus mogen andere merken dit niet gebruiken).Ja, dat ding heeft Jur van mij overgenomen. Is een Gibson L5, maar ik heb nooit een 2e Richwood replica in Nederland gezien. Is dus vrij zeldzaam