+1Onnodig links rijden ! De andere 2 zijn gevolg van het eerste...
+1+1Onnodig links rijden ! De andere 2 zijn gevolg van het eerste...
Helemaal waar. Ik heb me al weer jaren geleden bijna een keer een kettingbotsing in geërgerd. Eerst vond ik het geweldig van mezelf dat ik zo koelbloedig tussen de andere auto's door laveerde en er ongeschonden doorheen kwam. Pas 's avonds drong tot me door dat ik in die penibele situatie terecht was gekomen door A: harder te willen rijden dan de omstandigheden toelieten en B: te weinig afstand houden, en dat ik dus helemaal niet zo'n goede chauffeur was als ik graag wilde geloven. Sindsdien geniet ik vaak rijdend op de rechter rijstrook van het uitzicht en de zenuwachtig aan en uit floepende remlichten links. En ik ga dan net zo hard maar zonder stress.je moet je niet zoveel ergeren in de auto, tis slecht voor je bloeddruk en je schiet er toch niets mee op.
+1 gewoon rechts erlangsIk haal ze rechts in ze bekijken het maar!
Dus +1
gr Jan
Kijk en dat is is weer een gevolg van... juistum te veel laten opfokken in het verkeer en dus een ander nix gunnenHet onnodig links rijden, zonder twijfel. +1 dus ook hier.
Maar ik mis het "snel het gaatje dicht rijden bij ritsen" in het lijstje. Ook de laatste 300 meter asfalt ligt er niet voor niks, dus netjes doorrijden tot aan het verdrijvingsvlak en dan rustig invoegen in de ruimte die de beschaafde medeweggebruiker voor je open laat.