Betekend dit dat alle kastjes het zelflde zijn?

Ik zeg ja.
En ik zeg nee. De snelheidsmeters hebben allemaal een unieke 'inwendige overbrenging'. Op de achterkant van de snelheidsmeter zit een sticker (als die nog niet vergaan is, althans) met daarop een nummer. Bij een America 3.0 is dat nummer geloof ik 0.531. aan de hand van dat nummer kun je zien welke versie je hebt. Hang maar eens de klokkenwinkel van een TS in een V6 en je zult zien dat de aangegeven waarde gaat afwijken. Hetzelfde geldt voor de signaalverstekers die overigens niet in iedere variant zitten.
Mijn elektrotechnische achtergrond zegt dat het heel erg lastig is (maar niet onmogelijk) om een signaal op te nemen en daar een compleet ander signaal van te maken. Nou weet ik wel dat ze auto's niet echt maken om 50 jaar mee te gaan, maar delicate elektronica waar robuustheid wettelijk vereist is lijkt me erg sterk.
Voor wat de teller aangaat kan je buiten de zeer onwaarschijnlijke plek van de versterker inderdaad compenseren op twee meer voor de hand liggende plekken. Traditioneel is dat de bak, en hoewel elektronica het aanpassen van de teller makkelijker maakt introduceert dat ook weer de mogelijkheid dat er een verkeerde combinatie van onderdelen bij elkaar wordt geplaatst. Als ik dertig mensen onafhankelijk van elkaar verschillende onderdelen daarvan zou laten monteren zou ik dat een te groot risico vinden. Even los van al die verschillende merken toeleveranciers (o.a Veglia, Jaeger, SMC) van die tellers.
En misschien vergis ik me, maar er staat me bij dat mijn 1.8 carb ook iets van 1000 giri = 531 metro achter op de teller had staan.
Maar goed, als ik op zeker wil gaan pak ik ook het liefst alles van een enkele donor.