Kan zo een simpele ingreep meer vermogen geven , of is fake en kan je je motor serieus beschadigen met zulke speeltjes ?
http://www.123video.nl/playvideos.asp?M ... &zoek=Zoek
Het lijkt zo simpel

En de tijd nemen om tussen alle flauwekul en onzinposts de bruikbare berichten te lezen.Ik ben daarnet bij pag 31 oid afgehaakt in ieder geval...Zal ik doen,
eerst effe registreren
Het werkt in jouw auto, laat me raden, een JTD? Dat betekent niet dat het voor atmosferische benzineauto's ook werkt.Er zijn in dit hele project een aantal personen betrokken die heus wel weten waarover ze het hebben.
Ik noem een Martinos, Stopie, Coen, Arthur.
Zelf gebruik ik het al anderhalf jaar en met veel plezier.
Ik rij ruim 30.000 km/j en het systeem staat altijd aan.
Dat wil niet zeggen dat je het altijd gebruikt natuurlijk want het schakelt bij mij pas in bij ruim 90% van de maximale turbodruk.
Ook Stephan (Squadra) kent mijn systeem en weet dat het werkt.
Bij onze Abarth zit het er van meetafaan op, vooral om thermisch te koelen maar't levert ook een paar pk op .We hebben het er al eens over gehad.
Ik zou graag eens een uitdraai op een bekende bank zien, met het voor en na resultaat. (Inbouwen en 1* rollen met systeem aan, en 1* rollen met systeem uit.)
http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=48305
De drie uitdraaien die in het topic op de cool is site staan hebben wel hele rare meet waarde intervallen.
De meetpunten zitten niet om de 250 toeren, maar wisselen vooral in de "beste" uitdraai ontzettend.
Met uitschieters van 93 toeren tot 418 toeren tussen twee meetpunten. Terwijl de eerste meting tussen de 206 en 281 blijft qua metingen.
Is ook in de grafieken te zien met soms twee punten heel dicht bij elkaar en soms met een veel ruimer gat.
Is er al een vergelijk ergens gepost? En dan dus niet de drie uitdraaien waar we het al over gehad hebben van de 1.8 156.