jan-willem
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

Japio heeft abraham gezien.......

ma dec 06, 2010 15:33

Afgelopen zaterdag hebben we voor onze vriend en groot alfist Japio de tweede helft van de eeuw mogen inluiden.

Ja mensen de eerste 50 verjaardagen heeft Japio erop zitten, hij heeft abraham gezien en daarmee ook, naar men zegt, de wijsheid gekregen. :wink:

Dita, ( de lieftallige wederhelft van Jaap ) en de kinderen hebben er alles aan gedaan om dit voor hem een onvergetelijke dag te maken. Dit is volgens ons aardig gelukt…….. :jumping:

Jaap, Dita, we hebben genoten, en ik weet zeker meerderen met ons. Het thema van deze avond was “disco”, nou dat hebben wij geweten, en niet allen de genodigden van deze party……toch? Japio heeft laten zien een perfecte DJ te zijn, en was helemaal in z’n sas met zijn muziek en installatie. Hij speelde gretig in op de wensen van zijn gasten. Jaap heeft maar weer eens bewezen dat je met 50 jaren nog best mee kunt komen met de Jeugd, dit als het gaat om muziek keuze en feesten. Het volume en de muziek keuze was dan ook gewoonweg top. Ook de inwendige mens werd niet vergeten, hier was prima voor gezorgd, door Dita en de kinderen en andere……..gewoon super, aan alles was gedacht.

Ondanks het weer, want het was eigenlijk alleen de laatste 20 km bar en boos op de wegen vanuit het zuiden bekeken, waren wij blij Japio op deze dag te kunnen verrassen en te kunnen vergezellen, op deze voor hem toch belangrijke dag.

Jaap Dita en kinderen, Nomaals hartelijk bedankt!!

JW&M :lol:

Japio is een groot alfist, en met het behalen van zijn 50-ste verjaardag vindt ik niet dat dit thuishoort in het felicitatie topic
Non commettere errori tra la mia personalità e il mio atteggiamento .
La mia personalità è quello che sono , e la mia houdng dipende da chi sei .

Tomolino
Full Member
Full Member

RE: Japio heeft abraham gezien.......

ma dec 06, 2010 15:41

Gefeliciteerd Japio. :wink:
En bij 50 begint het allemaal pas net toch? :lol:
Alfa Romeo Spider 916 2.0 Twin Spark

franksud
Advanced Member
Advanced Member

ma dec 06, 2010 19:59

Haha ik heb er nog een kater van :lol: :lol: :lol: :lol: kortom echt een top feest :wink:

Groetjes Frank en kitty 8)
Alfa is de best
Nu Fiat Punto EVO(2011)Alfasud 1700 QV (Mean Green Sud) Alfa 33 16V.Alfa 33 Racer,Alfa 33 RED.Gehad, Alfa sudsprint,Alfa 33 1500 QV Verde,Alfa 33 1700 16V QV S,Alfa 155 1800 8V,Alfa 156 Selespeed Alfa 156 Sportwagon,Fiat fiorino

schummi
Advanced Member
Advanced Member

ma dec 06, 2010 20:22

JA JA wrijf het maar in dat we er niet bij konden zijn :evil:
Aan onze kleding zou het niet gelegen hebben we hadden leuke discokleren klaar hangen maar het weer he.
om 12uur ging het hier sneeuwen tot middernacht toe.
Ja ik wou de mito geen schade laten oplopen we vinden het heel jammer dat we er niet bij zijn geweest maar misschien doet jaap het over als ie 51 wordt :wink:
En anders maken we er 9 januari een feestje van :D

jan-willem
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Japio heeft abraham gezien.......

di dec 07, 2010 09:11

JA JA wrijf het maar in dat we er niet bij konden zijn :evil:
Aan onze kleding zou het niet gelegen hebben we hadden leuke discokleren klaar hangen maar het weer he.
om 12uur ging het hier sneeuwen tot middernacht toe.
Ja ik wou de mito geen schade laten oplopen we vinden het heel jammer dat we er niet bij zijn geweest maar misschien doet jaap het over als ie 51 wordt :wink:
En anders maken we er 9 januari een feestje van :D
Is niet erg hoor, ze hadden trouwens Rob zijn biermerk niet........ :wink: .......Toch smaakten deze ook wel errug lekker... :needcoffee:

Er zijn alweer plannen gesmeed voor komende zomer 8) ........ :oops: dus....de alfisten die erbij waren weten het.........die er helaas niet bijwaren.....nog even afwachten..... :roll:

gr JW :arrow:

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

di dec 07, 2010 10:37

Van harte proficiat :-)
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

japio
Member
Member

wo dec 08, 2010 21:47

Tja wat moet ik er nog aan toevoegen :oops: Naar mijn bescheiden mening wordt een feest gemaakt door de aanwezigen. Dat waren allemaal buitengewoon gezellige mensen. Ik heb het vreselijk naar mijn zin gehad. Een hoop mensen waarvan ik alleen maar kon hopen dat ze zouden komen waren ondanks het weer toch gekomen. Fantastisch....! Ach het thema, disco, sentiment, geweldige tijd, toen er nog echte muziek werd gemaakt, niet voor iedereen...maar op deze, zeker voor mij, speciale avond/ nacht een daverend succes. Nogmaals, allemaal bedankt voor dit geweldige feest. 8) :D
Voorzitter Alfa Romeo 147 Club

jan-willem
Advanced Member
Advanced Member

wo dec 08, 2010 22:02

Tja wat moet ik er nog aan toevoegen :oops: Naar mijn bescheiden mening wordt een feest gemaakt door de aanwezigen. Dat waren allemaal buitengewoon gezellige mensen. Ik heb het vreselijk naar mijn zin gehad. Een hoop mensen waarvan ik alleen maar kon hopen dat ze zouden komen waren ondanks het weer toch gekomen. Fantastisch....! Ach het thema, disco, sentiment, geweldige tijd, toen er nog echte muziek werd gemaakt, niet voor iedereen...maar op deze, zeker voor mij, speciale avond/ nacht een daverend succes. Nogmaals, allemaal bedankt voor dit geweldige feest. 8) :D
He Japio,

Je bent te bescheiden :wink: een halve eeuw mag je niet on opgemerkt voorbij laten gaan, maar als er een de sfeer er in bracht ben jij het wel geweest. we komden zien dat je in je hum was :jumping:
Wij zijn al druk bezig met de voorbereiding voor de komende zomert...........je weet wat ik altijd zeg he.......'t komt wel goed........nu ook weer. :arrow:

gr JW :lol:

sjaaksud
Full Member
Full Member

wo dec 08, 2010 23:58

Jaap,mijn meisje en ik zijn er nog een beetje ziek van dat wij er niet bij waren,maar uiteraard van harte gefeliciflapteerd met je vijftigste verjaar dag,we zien mekaar, gr aan Dida.(volgende keer beter weer bestellen)
Eerst komt alfa en dan een hele tijd niets.....

Harmjan/Yvonne

vr dec 10, 2010 19:02

Sorry, beetje laat, maar alsnog van harte!! :thumbs:

jan-willem
Advanced Member
Advanced Member

vr dec 10, 2010 22:32

Jaap,mijn meisje en ik zijn er nog een beetje ziek van dat wij er niet bij waren,maar uiteraard van harte gefeliciflapteerd met je vijftigste verjaar dag,we zien mekaar, gr aan Dida.(volgende keer beter weer bestellen)
He sjaak,

Wij hadden vernomen dat je ingesneeuwd was? Hoe zit dit nu??

gr Jw&M

Terug naar “Het Forum Café”