@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Kachel werkt niet van 145. Paar vraagjes.

vr nov 26, 2010 07:50

Kennelijk is het koud want ik ben niet de eerste met een kachelprobleem als ik hier zo lees. :mrgreen:

Het volgend": Object"; Alfa 145. Wat is er wel goed: Thermostaat nieuw waterpomp nieuw. Temperatuuropbouw volgens meter gaat volgens het boekje en vloeistof is- en blijft keurig op niveau. Kortom Qua terperatuurhuishouding is alles top.

De kachel werk alleen niet :!: . Is de kachelbediening misschien electrisch of gaat dat mechanisch???
Verder: Heeft de kachelradiateurr een kraan waarmee de vloeistofstroom geregeld wordt of werkt het, net als de 33 met een klep die alleen warme lucht toelaat?

Alvast dank voor jullie "warme" antwoorden. :wink:
Laatst gewijzigd door @lfa@lgra op vr nov 26, 2010 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Kachel werkt niet van 145. Paar vraagjes.

vr nov 26, 2010 12:07

De kachel heeft een klep in de vloeistof. Er zijn (semi)automatische kachelbedieningen, maar de overgrote meerderheid heeft kabels. Kijk aan de linkerkant van je middenconsole, bij de voeten van de bestuurder. Daar moet de kraan zitten. Ik weet zo niet uit m'n hoofd of je een paneeltje weg moet halen of niet, maar dat zal zichzelf wel wijzen.

Terug naar “Algemene Technische vragen”