Daar teken ik voor.Ik zeg Hamilton in een knotsgekke race:
hamilton is als 1e weg alonso en vettel rijden elkaar van de baan en webber blaast zijn motor op halverwege de race![]()
![]()
dat sympathieke valt dit weekend wel tegen dan... eerst senna en later massa beetje snijden en nog zeuren ookDaar teken ik voor.Ik zeg Hamilton in een knotsgekke race:
hamilton is als 1e weg alonso en vettel rijden elkaar van de baan en webber blaast zijn motor op halverwege de race![]()
![]()
Ik vind Hamilton de meest sympathieke, slimme en getalenteerde coureur van de 4 dus laat die maar winnen.
En als Hamilton niet wint, dan hoop ik op Schumi want dan interesseert het me weinig wie er van de overige 3 wk wordt.
Ik hoop Vettel goede rijder en het is een duitser net als schummi
Ik hoop Vettel goede rijder en het is een duitser net als schummi
Beetje te makkelijk achteraf.,als Webber met de harde bandjes 2 rondjes een seconde sneller rijdt dan Alonso op zijn zachte banden wordt Alonso 5e en Webber 4eGrrr, de komende week rijd ik elke Renault die ik tegenkom van de weg!![]()
Wat een tactische blunder van Ferrari om Alonso achter Webber aan naar binnen te halen. Ze wisten al (of hadden in ieder geval serieus met de mogelijkheid rekening moeten houden) dat Petrov en Rosberg niet meer naar binnen hoefden en dat je die allebei niet zomaar even voorbij rijdt. Ze hadden kunnen nagaan dat .
Het is altijd makkelijker achteraf, maar aan de andere kant is het wel hun vak om deze situaties goed in te schatten. Webber was misschien wel sneller op z'n nieuwe banden, maar ook Webber zou niet zomaar voorbij Petrov en Rosberg zijn gekomen.Beetje te makkelijk achteraf.,als Webber met de harde bandjes 2 rondjes een seconde sneller rijdt dan Alonso op zijn zachte banden wordt Alonso 5e en Webber 4eGrrr, de komende week rijd ik elke Renault die ik tegenkom van de weg!![]()
Wat een tactische blunder van Ferrari om Alonso achter Webber aan naar binnen te halen. Ze wisten al (of hadden in ieder geval serieus met de mogelijkheid rekening moeten houden) dat Petrov en Rosberg niet meer naar binnen hoefden en dat je die allebei niet zomaar even voorbij rijdt. Ze hadden kunnen nagaan dat .Dan had iedereen het ook een tactische blunder genoemd
Renault heeft het gewoon goed gedaan, Red Bull trouwens ook. Waarom Ferrari Massa niet naar binnen heeft gehaald met de SC weet ik ook niet, die had er misschien wel iets aan gehad of had Alonso nog kunnen assisteren,
Vond het wel een leuke laatste race.......
gr Ron