wat ik nu weer mee heb gemaakt gisteren...
kom bij het stoplicht aanrijden en daar staat op de rechterbaan een subaru WRX (nieuw model) met een vrouw erin,
ik natuurlijk kijken of het een mooi vrouwtje was alleen dacht ze daar anders over.. Op groen spurde ze als een malle ervandoor (ze dacht dus dat ik wilde sporten met die dikke blauwe sleat

)en ik met mijn dikke vette sleat ibiza 1.6 tdi

erachteraan....
bleef er nog enigzins bij omdat het schakelen van de dame in kwestie niet echt bijster snel was

was resulteerde in een "sleepstream" gevecht van mijn iets te trage sleat, zo "knalde" we de rotonde over en toen gebeurde het: soepie breekt uit, ze doet ongeveer alles wat je fout kan doen

en ze schiet achterste voren zo de greppel in... Ik reed er niet ver achter maar wel op mijn eigen baan, moest stevig remmen om niet een SWB-ibiza

te krijgen en parkeerde mijn sleat 50mtr verder in de kant.
Nadat ik gestopt wasr zag al snel het duimpje omhoog

naar een andere bestuurder die net achter mij weer reed en naast haar op de weg kon stoppen... Nog even terug gereden en vragen of alles okee was en of ik iemand moest regelen met een jeep ofziets dergelijks om haar er weer uit te trekken kreeg ik een antwoord wat neer kwam dat ze mijn hulp niet nodig had..
Excuus, (gelukkig goed afgelopen) maar moest wel erg lachen...

Zo zie je maar dat alleen een goede auto niet tot een veilig, snel of goed rijdend vervoersmiddel hoeft te zijn....