Nee Kees, daar kom je niet meer mee weg. Kijk eens naar de budgetten van menig voetbalcluppie.....Doet de dooddoener: Het is maar een spelletje er maar eens in
Patrick.
Nee Kees, daar kom je niet meer mee weg. Kijk eens naar de budgetten van menig voetbalcluppie.....Doet de dooddoener: Het is maar een spelletje er maar eens in
Aardige Goser dat keppeltje, een week later heb ik er nog schik van, alleen jammer dat het de lampekappe waren die het deden.Ik stond vanmorgen op met een extreme kater, ik heb gisteren niks gedronken en alleen de eerste helft van de wedstrijd gezien.
Zat samen met een vriend(een keppeltje;)) te kijken, hij heeft me 45 minuten lang uitgelachen en domme grappen lopen maken.
Ben er helemaal klaar mee!
Baveno..... Baveno?En Corazon, jij weet hoe oud ik ben, bij benadering...al gedraag ik me soms iets te jong voor mijn leeftijd! (Baveno en omstreken)
Natuurlijk zie je dat niet in Amsterdam. Wanneer wij uitzonderlijk slecht presteren worden we 5e of 6e.De Feyenoordsupporter verdient hier werkelijk alle respect. Ze komen, elke keer weer, om vaak
nog een illusie armer huiswaarts te gaan. Dat zie je alleen in Rotterdam!
Iets wat in 020 onmogelijk zou zijn..........
ik wilde dat ik met dat soort budgetten spelletjes kon doen....Nee Kees, daar kom je niet meer mee weg. Kijk eens naar de budgetten van menig voetbalcluppie.....Doet de dooddoener: Het is maar een spelletje er maar eens in
Patrick.
En zie je dat jullie supporters van 020 de boel afbreken omdat ze het niet eens zijn met het beleid en om ene Cruijf gaan jammerenAls Ajax fan en seizoenskaarthouder betreur ik de gang van zaken in het Rotterdamse. Gezonde rivaliteit tussen beide clubs vind ik erg leuk. Maar momenteel slaat rivaliteit om in medelijden. Hopelijk gaat het snel beter.
Gelukkig hebben 'jullie' de DVD's nog
Natuurlijk zie je dat niet in Amsterdam. Wanneer wij uitzonderlijk slecht presteren worden we 5e of 6e.De Feyenoordsupporter verdient hier werkelijk alle respect. Ze komen, elke keer weer, om vaak
nog een illusie armer huiswaarts te gaan. Dat zie je alleen in Rotterdam!
Iets wat in 020 onmogelijk zou zijn..........