Wij zijn bezig met een inzamelingsactie voor de buschauffeur van Feyenoord. Hij moet volgend jaar naar Veendam, Emmen en andere onbekende stadions en heeft nog geen tom tom.
Duur hoeft hij niet te zijn want de kaart van Europa is niet nodig!
Toch wel. Dit is natuurlijk een historische utslag en je kunt er als PSV-fan om lachen, maar het is wel een dieptepunt voor de voetbalsport in het algemeen in dit land en voor Feyenoord in het bijzonder. Liever zie ik een echte wedstrijd die tot de laatste minuut spannend is, dan ben ik als supporter ook veel blijer met een zwaarbevochten 3-2 overwinning.Als die-hard Feyenoord supporter heb ik me beroerd gevoeld gisteren. Velen van jullie kunnen zich dat niet voorstellen maar toch....
Als Amsterdammer en Ajax fan ben ik ook niet echt blij. Dit is een te grote vernedering en verdient het ooit zo grote Feyenoord niet.Als die-hard Feyenoord supporter heb ik me beroerd gevoeld gisteren. Velen van jullie kunnen zich dat niet voorstellen maar toch....
Waarschijnlijk geheel onbedoeld degradeer je met je uitspraak bijna alle "andere" supporters tot mooiweertoeschouwers.En toch zijn de Feyenoord-fans, echte fans, want vanavond is de kuip gewoon weer uitverkocht!
Integendeel, het is juist geformuleerd. Want het is zooooo waar.Het is inderdaad een beetje ongelukkig geformuleerd.
Mocht ik ooit dichterbij Rotterdam komen te wonen, is het eerste wat ik doe een seizoenskaart bij Feyenoord kopen!