kijk even (ja lastig uit te leggen) eens op je bak (onder je bovenste motorsteun aan de kant van de bestuurder), waar die hevel bediend wordt van de koppeling... ook de slang daarna toe controleren, die kan ook poreus zijn...ik zal straks eens kijken onder de auto..... wat moet daar in? dot4..?
eigenlijk wel erg jammer als dit het is, heb stom toevallig vorige week wat op zitten ruimen in mijn garage waaronder een splinter nieuw reparatie setje voor de hulpcilidnerzal waarschijnlijk de hulpcilinder zijn, hebben 33s vaker last van.. (de mijne ook gehad, begin dit jaar)
ik geloof 4 tientjes bij tuynder, het enige probleem is het vervangen van het kreng.. ben er vorig jaar met marlon goed drie uur mee zoet geweest..eigenlijk wel erg jammer als dit het is, heb stom toevallig vorige week wat op zitten ruimen in mijn garage waaronder een splinter nieuw reparatie setje voor de hulpcilidnerzal waarschijnlijk de hulpcilinder zijn, hebben 33s vaker last van.. (de mijne ook gehad, begin dit jaar)![]()
(gelukkig kost het ook niet veel)
laat me raden, hij zat een beetje vast?ik geloof 4 tientjes bij tuynder, het enige probleem is het vervangen van het kreng.. ben er vorig jaar met marlon goed drie uur mee zoet geweest..eigenlijk wel erg jammer als dit het is, heb stom toevallig vorige week wat op zitten ruimen in mijn garage waaronder een splinter nieuw reparatie setje voor de hulpcilidnerzal waarschijnlijk de hulpcilinder zijn, hebben 33s vaker last van.. (de mijne ook gehad, begin dit jaar)![]()
3 uur? uurtje en klaar als je maar genoeg ruimte voor jezelf creeert.laat me raden, hij zat een beetje vast?ik geloof 4 tientjes bij tuynder, het enige probleem is het vervangen van het kreng.. ben er vorig jaar met marlon goed drie uur mee zoet geweest..eigenlijk wel erg jammer als dit het is, heb stom toevallig vorige week wat op zitten ruimen in mijn garage waaronder een splinter nieuw reparatie setje voor de hulpcilidner![]()
totaal niet, het probleem was het terugzetten van de nieuwe, dat stomme ringetjes terugplaatsen terwijl je de cilinder er behoorlijk hard in moet drukken, met zo goed als geen werk ruimte was nogal een probleem.laat me raden, hij zat een beetje vast?ik geloof 4 tientjes bij tuynder, het enige probleem is het vervangen van het kreng.. ben er vorig jaar met marlon goed drie uur mee zoet geweest..eigenlijk wel erg jammer als dit het is, heb stom toevallig vorige week wat op zitten ruimen in mijn garage waaronder een splinter nieuw reparatie setje voor de hulpcilidner![]()