maar volgens mij kom je met een TS voorpijp niet echt lekker uit, lassen zal bijna zeker nodig zijn. De TS, v6 en TB hebben allemaal uiteindelijk iets van 58 of 60 mm overigens.
Maar de gehele uitlaat van de TS pas maken is ook goed te doen..
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.
De bodemplaat is in grote lijnen hetzelfde. de wielbasis is gelijk, zelfs de tank hangt op dezelfde plaats.
Het enige verschil dat ik kan bedenken dat een beetje roet in het eten kan gooien is het losse balkje waar de torsiestaven in vast zitten, dat komt iets verder naar achteren en zou een demper kunnen raken oid. Verder zou het niet echt een probleem moeten zijn.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.
qua plaatsing wel maar het model wijkt volgens mij wel af.. lang geleden dat ik ze in de hand heb gehad.
Als je naar www.keulen.net gaat en dan bij automaterialen kijkt kun je de Alfetta kiezen in de lijst en dan bij uitlaatdelen krijg je ook een afbeelding, hetzelfde geldt voor de 75.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.
ik dacht dat het 1 op 1 paste... er zit er een onder de Dreeser en het uiteinde loopt niet met een bochtje omhoog bij een alfetta. Dat zul je moeten overzetten (lees lassen)
Kwam dit topic tegen, zit zelf ook met iets dergelijks.
Ik heb voor m'n Alfetta ooit op een onderdelendag een fraai Iresa spruitstuk gekocht met daarbij ook de voorpijp. De rest van de uitlaat ontbreekt. Dat spruitstuk past uitstekend, de voorpijp ook. Deze is echter aanzienlijk dikker dan het origineel (60 ipv 45 mm). Ik ben dus op zoek naar een 60 mm midden- en eindstuk dat past, of passend is te maken onder m'n Alfetta. Begrijp ik goed dat dit dan een standaard 75 uitlaat zou kunnen zijn?