deze gezien?
http://www.leboncoin.fr/voitures/134189136.htm?ca=8_s
of
http://www.leboncoin.fr/voitures/142189462.htm?ca=8_s
Nee, maar een 2.0 TS lijkt mij qua onderhoud en betrouwbaarheid beter dan een 2.0 nord met carbs. Ook is het standaard vermogen wat beter. (150pk vs 130pk)Waarom een 2.0 TS? Ga je er mee de ring op?Op de heenweg ga ik ook langs Sleutel. misschien is 1 van deze laten opbouwen door Sleutel naar eigen specs wel een veel beter idee.
2.O TS erin, 2.0 bak en sper. Retro kuipstoeltjes en nog mooie velgen vinden. Klaar.
Voor het bedrag wat er voor die rode, die je wil gaan bekijken, gevraagd wordt is er m.i. best wat mogelijk bij Steutel.
Dan heb je in ieder geval iets wat bij je eigen smaak past.
Patrick.
Wow, dat zijn idd mooie exemplaren!
Idd! Als je toch geld aan het uitgeven bent...En de 2e staat in Ajaccio....er zijn vervelender plekken op de aardkloot om naar toe te gaan!
Qua vermogen heeft een TS standaard meer pit. De vraag is of je dit nodig hebt. Peter Bertens uit NIjmegen had een GT Junior met eenNee, maar een 2.0 TS lijkt mij qua onderhoud en betrouwbaarheid beter dan een 2.0 nord met carbs. Ook is het standaard vermogen wat beter. (150pk vs 130pk)Waarom een 2.0 TS? Ga je er mee de ring op?Op de heenweg ga ik ook langs Sleutel. misschien is 1 van deze laten opbouwen door Sleutel naar eigen specs wel een veel beter idee.
2.O TS erin, 2.0 bak en sper. Retro kuipstoeltjes en nog mooie velgen vinden. Klaar.
Voor het bedrag wat er voor die rode, die je wil gaan bekijken, gevraagd wordt is er m.i. best wat mogelijk bij Steutel.
Dan heb je in ieder geval iets wat bij je eigen smaak past.
Patrick.
Is dat een verkeerde stelling?
haha, idd. maar 210pk/300Nm is toch een stuk heftiger dan 160pk/200NmJe zou toch zeggen dat juist jij het wel even gehad zou moeten hebben met gepeperde Alfaatjes.....?![]()
Patrick.