http://www.british-sportscars.com/html/ ... asp?id=572
Ziet er goed uit..
Prijs misschien wat veel? Heeft wel meer lekkers staan..
I know, ik ook eigenlijk, vooral die rubberen achterkant trekt op niks, maar deze zijn tenminste nog betaalbaarProficiat, je hebt er dus een.
(al vind ik dit type echt spuuglelijk)
Bumpers zijn herspoten...gehele auto nog niet zo lang geleden. Is mooi gedaan kon ik zien.is de auto ooit ergens zo origineel geleverd?
ik dacht dat de bumpers origineel zilver waren, véél mooier.
maar toch gefeliciteerd met je aankoop
Inderdaad, denk ik ookIedereen mag vinden dat dit het lelijkste type Spider is, maar Tom gaat wel open rijden!
En cabriorijden met de muziek van een Nordmotor met carbs is hemels.![]()
Dan ben je die rubberspoiler zo vergeten.![]()
Heel veel rijplezier!
Patrick.
Bedankt..och ja een schoonheidsprijs zal ie nooit winnen. Maar algoed zit die rubbere flap achteraanGefeliciteerd, ik vind een type 3 wel iets hebben
Het interieur gaf de doorslag, zag er echt als nieuw uit. Samen met de nieuwe kap en de klinisch schone motorruimte gaf dit de doorslag. Carrosserie is wat werk aan de dorpels..op twee plekjes wat blaasjes. Voor derest nergen roest te zien op de carrosserie, kriksteunen voelden hard aan, maar er zullen wel her en der wat plekjes staan.Gefeliciteerd, mooie spider met erg mooi interieur, is nog het coda tronca interieur wat ik persoonlijk toch net wat mooier vind als het latere.
Hopelijk blijft het nog even lekker weer, vandaag heb ik zelf ook nog even heerlijk in het zonnetje kunnen toeren.
Dat zou een aparte ombouw zijn van chroom naar "plastic" bumpersIemand die trouwens weet of een ombouw van type 2 naar type 3 ingewikkeld was?
Vermoed dat daar het bouwjaar van 1981 aan de oorsprong lag