Necroposting van het jaar:Origineel Alfa Romeo soundsystem...![]()
Versterker onder de passagiersstoel en grote speakers in de hoedenplank...![]()
Samen met Christian75 een keer uit een italiaanse 75 1.8IE met airco gehaald die hij voor 125 euro gekocht had(voor de airco)...
Komt er meer info over jullie opgehaald 1800 ??Necroposting van het jaar:Origineel Alfa Romeo soundsystem...![]()
Samen met Christian75 een keer uit een italiaanse 75 1.8IE met airco gehaald die hij voor 125 euro gekocht had(voor de airco)...
Zojuist in een door diele en ondergetekende opgehaalde 89er 1.8ie: Org Alfa soundsystem met koptelefoonaansluitingen en regelaars in de verbandtrommel uitsparing.
Grtz,fRank
Ik vermoed deze, klikKomt er meer info over jullie opgehaald 1800 ??Necroposting van het jaar:Origineel Alfa Romeo soundsystem...![]()
Zojuist in een door diele en ondergetekende opgehaalde 89er 1.8ie: Org Alfa soundsystem met koptelefoonaansluitingen en regelaars in de verbandtrommel uitsparing.
Grtz,fRank
Volgens mij is dat van de self leveling suspension.Kent iemand dit?
Nog nooit eerder (foto's van) gezien!
Foto komt trouwens van dit afgekloven hok in the states: Milano
EDIT: Ik doel dus op dat heveltje aan de achteras! (automaten zijn niet echt bijzonder verder...) Remdrukbegrenzer?
Zo kun je het ook zien natuurlijklastafhankelijke koplampverstelling?