Ik heb nu het oude blok met het staartstuk en het voorste deel van de cardanas eruit getild. Het staartstuk, het voorste vliegwiel/startkrans en de cardan heb ik op de blok gemonteerd (ik heb de cardan niet verdraaid

Nou komt het probleem; met het nieuwe blok erin lijkt alles goed te zitten, echter zit er een kleine centimeter ruimte tussen de middelste hardyschijf en de achterste cardanas. Het lijkt net of de voorste cardanas te kort is. Mogelijkheid nummer twee is dat er iets niet goed zit tussen de twee cardanhelften waardoor deze zich uit elkaar persen. Echter zou die ruimte dan uit de overige hardyschijven en ophangen moeten komen, maar die zien er normaal uit. De ophanging waar de kogellager inzit die de cardan wat omhoog houdt staat ook erg veel spanning op. Het busje van de voorste helft van de cardan die in het rubber busje van de tweede helft van de cardan moet gaan zit er ook niet helemaal in...
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb al het blok er half uit getild en opnieuw geprobeerd, zonder succes...