Ben er net achtergekomen dat foto,s via Tinypic niet meer werken.
Op hun site wordt je doorverwezen naar www.photobucket.com
Tinypic is no longer accepting uploads from international locations, and links are turned off. If you have content on Tinypic, you can still view the URLs and the content, but only on Tinypic. To upload, share, or link content, please go to Photobucket.com to register an account. You will need to upload your content again to your Photobucket account, but you will be able to share and link your images and videos. We�re sorry for the inconvenience and hope that you enjoy Photobucket, our premier image and video site. Klik hier voor meer informatie.
Er zijn fora met eigen webspace voor het hosten van foto's voor de forummers....Dit risico loop je met alle gratis diensten.
TIP: Als je een foto bij je post wilt plaatsen, moet deze ergens op het internet staan. Het adres van dit plaatje plaats je vervolgens tussen. Bijvoorbeeld: Je hebt een plaatje op je site staan en het adres van het plaatje is: http://www.mijn.nl/images/plaatje.jpg, je plaatst dan de volgende code in je post:
Heb je echter zelf geen internetruimte, of vind je het allemaal erg ingewikkeld, dan kan je bijvoorbeeld bij TinyPic een foto uploaden en het adres daarvan gebruiken.
Vaak heb je al webspace bij je reguliere internet-account.Ik ga wat internetruimte zoeken voor mezelf, geen idee hoe dat werkt.
Je kunt (in IE) bestanden er gewoon naartoe slepen. Je moet ze naar het "publieke" gedeelte slepen. In andere browsers werkt dat niet zo, dacht ik. Ik heb ook ziggo, maar gebruik die webspace nauwelijks wegens omdat Tinypic gewoon gemakkelijker wasIk heb Ziggo en nu ook webspace, maar ik lees nu nergens hoe ik kan uploaden ernaar...