de BX Sport een leuk autotje! Wat een tegekke wagen!
De Z31 geef ik je gelijk, maar de Z32 is toch niet echt lelijk... 300ZX... de meest verkochte sportwagen OOIT!En nu ophouden over die verschrikkelijk lelijke Niksan Z dingen, het kan wel mooi rijden, maar je moet er ook wel eens tegenaan kijken.....
Als je het een sportwagen noemt , dan is het de meest verkochte.De Z31 geef ik je gelijk, maar de Z32 is toch niet echt lelijk... 300ZX... de meest verkochte sportwagen OOIT!En nu ophouden over die verschrikkelijk lelijke Niksan Z dingen, het kan wel mooi rijden, maar je moet er ook wel eens tegenaan kijken.....
Je rijdt er rondjes mee om jouw wagenpark en alle autos van de forummers hier, het is geen sportwagen maar een supercar!!Als je het een sportwagen noemt , dan is het de meest verkochte.De Z31 geef ik je gelijk, maar de Z32 is toch niet echt lelijk... 300ZX... de meest verkochte sportwagen OOIT!En nu ophouden over die verschrikkelijk lelijke Niksan Z dingen, het kan wel mooi rijden, maar je moet er ook wel eens tegenaan kijken.....
The production 3.0 L (2960 cc) VG30DETT produces 300 hp (220 kW) and 283 ft·lbf (384 N·m) when mated with a 5 speed manual transmission
Ik draai het even om: die 928 is echt vreselijk LELIJK!Die 928 vond ik altijd verschrikkelijk proleterig, maar nu zou ik hem zo op het pad willen hebben, die kar was zijn tijd qua rijden in 78 zijn tijd ver vooruit.
En nu ophouden over die verschrikkelijk lelijke Niksan Z dingen, het kan wel mooi rijden, maar je moet er ook wel eens tegenaan kijken.....
Dat het om mijn wagenpark rondjes rijd zal best maar als de 300 ZX een supercar is wat zijn de Ferrari's van die tijd? Van de maan?Je rijdt er rondjes mee om jouw wagenpark en alle autos van de forummers hier, het is geen sportwagen maar een supercar!!Als je het een sportwagen noemt , dan is het de meest verkochte.De Z31 geef ik je gelijk, maar de Z32 is toch niet echt lelijk... 300ZX... de meest verkochte sportwagen OOIT!The production 3.0 L (2960 cc) VG30DETT produces 300 hp (220 kW) and 283 ft·lbf (384 N·m) when mated with a 5 speed manual transmission
Kun je nagaan, die heeft krap 100pk MINDER dan de NissanAch, ik heb ooit in een Mitsu 3000 GT mogen rijden. Ging best maar het gaat te makkelijk, te simpel , te,te, te, saai ,dat is het woord wat ik zocht .
Volgens mij ook richting de 300 hoor Dre, iets van 295 ofzo .Kun je nagaan, die heeft krap 100pk MINDER dan de NissanAch, ik heb ooit in een Mitsu 3000 GT mogen rijden. Ging best maar het gaat te makkelijk, te simpel , te,te, te, saai ,dat is het woord wat ik zocht .
Misschien moeten we even ons eigen japanner discussie topic openen?
Maakt mij niet uit. Alleen hebben jullie het volgens mij allang niet meer uit wagens uit 1986.Kun je nagaan, die heeft krap 100pk MINDER dan de NissanAch, ik heb ooit in een Mitsu 3000 GT mogen rijden. Ging best maar het gaat te makkelijk, te simpel , te,te, te, saai ,dat is het woord wat ik zocht .
Misschien moeten we even ons eigen japanner discussie topic openen?
Als je wil kan dat ook nog, want ze schijnt weer vrij te zijnOohh buurman, wat doet U nu!