Of.....Nissan 300ZX

De Fairlady?
Nee, gewoon die lompe hoekige met 3.0 V6 bi-turbo

De Z31 had geen twee turbo's, dat was de nieuwere Z32 met de VG30DETT motor en di is niet van 86

Ik ben mijn cariere bij Nissan begonnen met de intro van de supercar Z32 VG30DETT wat een beest!!!
Maar wat is jullie mening over een Ferrari 400i? Ik zie ze al staan voor redelijke prijzen en overal lees je dat ze betrouwbaar, comfortabel en ondergewaardeerd zijn.
De Ferrari's zijn idd duur in ricambi.
Motoren hebben allemaal aparte maatvoeringen waardoor een keerringetje van een VW niet gaat passen. Motorschade is duur, koppeling is extreem duur.
De Ferrari's van voor de 348 zijn geen rijders auto's en hebben niet echt een hoge build quality, pas vanaf de 348 heb je echte degelijke koetsen.
De V12 is een mooie motor maar vergt wel veel onderhoudt. Het K-jetronic systeem (tenzij je een carbs treft welke nog lastiger af te stellen zijn) is ook al zwaar verouderd en niet betrouwbaar (2 systemen ivm de V12) en de transmissie... je zou een automaat kiezen omdat dat een GM ding is wat zat te krijgen is... de handbak stuk, is je bankrekening stuk

. Eén ding maakt het allemaal weer wel goed... die grijns als je erin rijdt!!!! Priceless
Maar dagelijks rijden zou ik nooit overwegen in zo'n juweel. Simpel omdat het aparte er dan afgaat, (ook van je bankrekening) de SZ/RZ is wat dat betreft nog beter geschikt, maar helaas niet van 86.
Wel eens aan een BMW E30 M3 gedacht? Bulletproof!