Volgens mij ook. Goed!187 is volgens mij de 8c 2900 "whale" van Evert Louwman.
Thom
Volgens mij ook. Goed!187 is volgens mij de 8c 2900 "whale" van Evert Louwman.
Thom
Nee, maar je wordt wel steeds warmer. Het plaatje lijkt inderdaad veel op de 8C/35 staart, dus qua tijdsperiode zit je wel goed.190: Alfa 8C 35...?
Ook niet. Maar zoals al gezegd, ik denk dat er weinig zijn die de auto kennen. De foto komt uit een kleine serie die ik ooit op internet heb gevonden, maar die is inmiddels verdwenen. Zelf ben ik hem nooit meer op internet tegengekomen. Ik heb hem alleen nog in een boek staan.179: 1929 Alfa Romeo 6C 1750 SS ?
Nou, de echte expert kent de wagen gewoonToch aardig wat boeken liggen hier, maar daar staat hij niet in. Niet echt "expert stuff" maar dus gewoon mazzel hebben...
Klap, klap, klap!190: 12C-36 Compressore
Alfavaganza, verlos ons met het juiste antwoord! Houdt ons niet langer in spanning! Wakker worden!Je verdient de credits hoor! Maar volgens mij is het niet de compressor versie. Die hadden geloof ik niet van die hoge uitlaten. Ik denk dat het een 8c-35 is...190: 12C-36 Compressore
Ha ha, we zullen zien! Het wordt iig wel tijd voor een nieuwe serie, vind je ook niet?Had m'n bericht al aangepast
Je hebt gelijk denk ik.