Het volgende probleem doet zicht voor:
De 916 GTV 3.0 24v (1999) van mijn neef heeft de volgende storing:
Na aanschaf (heeft maar enkele km's gemaakt, naar garage) is de complete distributie gedaan. (deskundig en MET calibers).
De GTV valt te pas en te onpas uit! Geen indicatie m.b.t tijdsduur en of temp, whatever. Nu hoor ik jullie denken, BDP sensor, dacht ik ook, maar de auto start in alle 100% van de gevallen weer NA het loshalen van de LMM

Dus is de LMM vervangen door een originele nieuwe!
Nog geen 1000km verder, zelfde verhaal!
Wat ik dan zelf zeer weird vind is dat de auto eigenlijk naar behoren loopt ZONDER aangesloten LMM

Ik heb zelf 2x een TS (1.6 en 1.

UItlezen is gebeurd en daar kwam de BDP sensor ook niet in naar voren enkel de LMM, maar dat is logisch als deze niet zit aangesloten (op dat moment viel de GTV uit een fractie voor het uitlezen).
Iemand die een idee heeft?
Iemand die me kan vertellen dat 'normaal' is dat een 3.0 24v nauwelijk hinder ondervind van het feit dat er geen LMM is aangesloten!?