Had ik maaaaaanden eerder moeten doen, het uitzicht in mijn achteruitkijkspiegel is enorm verbeterd. Wie spot hem in deze laatste week waarin ik moet rondrijden in dit vreselijke hok?
Ik kan me er niet echt zorgen over maken. Het is maar een sticker, en die had ik er ook helemaal af kunnen halen. Denk niet dat dat iemand zou zijn opgevallen. Ik ben vooral benieuwd of het überhaupt gaat opvallenDat wordt nog leuk als ze de auto komen schouwen voor hij teruggaat naar de leasemaatschappij. Meestal hebben de mensen die dat werk doen niet zo veel gevoel voor humor
Nee, uiteraard hoef je je er geen zorgen om te maken, maar mij kwam het in ieder geval op een diepe zucht en een welgemeend 'denk je nou echt dat je leuk bent' te staanIk kan me er niet echt zorgen over maken. Het is maar een sticker, en die had ik er ook helemaal af kunnen halen. Denk niet dat dat iemand zou zijn opgevallen. Ik ben vooral benieuwd of het überhaupt gaat opvallenDat wordt nog leuk als ze de auto komen schouwen voor hij teruggaat naar de leasemaatschappij. Meestal hebben de mensen die dat werk doen niet zo veel gevoel voor humor
Dat is tenminste een makkelijk te beantwoorden vraagNee, uiteraard hoef je je er geen zorgen om te maken, maar mij kwam het in ieder geval op een diepe zucht en een welgemeend 'denk je nou echt dat je leuk bent' te staanIk kan me er niet echt zorgen over maken. Het is maar een sticker, en die had ik er ook helemaal af kunnen halen. Denk niet dat dat iemand zou zijn opgevallen. Ik ben vooral benieuwd of het überhaupt gaat opvallenDat wordt nog leuk als ze de auto komen schouwen voor hij teruggaat naar de leasemaatschappij. Meestal hebben de mensen die dat werk doen niet zo veel gevoel voor humor