zo aug 22, 2010 20:59
Tja, ik sluit me toch aan bij de 'als je het niet wil lezen, lees het dan niet' club, zolang de topics in kwestie maar in het Cafe staan (een BMW project in de projecten sectie kan natuurlijk gewoon niet, hoewel ik persoonlijk voor een zekere Lancia delta dan weer wel een uitzondering zou maken) Het cafe is er mijns inziens om alle non-alfa gerelateerde dingen met elkaar te kunnen delen, en BMW, als sportief automerk ligt volgens mij dan alsnog redelijk dicht bij de kern van dit forum, de liefde voor (sportieve) auto's
Wat BMW betreft, ik zal eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig niet echt stuk ben van de styling, eigenlijk vind ik alleen de 3-coupe en Z4 echt geslaagd, de 1-coupe vind ik ook erg leuk, maar door de dure instappers zie je ze erg weinig. Ik ben er van overtuigd dat ik ooit nog wel eens een BMW onder mn kont krijg, hetzij als leasert, of misschien gewoon een e30-je als de 33 het veld ruimt (mocht een 75 niet naar mijn wens zijn). Uit de huidige 'premium' merken uit duitsland spreekt BMW me toch het meeste aan (Audi zie je tegenwoordig ZOOOO veel) en kwa rijgedrag schijnen ze erg goed te zijn, nu dus er eentje vinden die kwa styling de moeite waard is. (en de opmerking over de 6 jaar oude 156 en een 6 jaar oude BMW sluit ik me helemaal bij aan overigens, als ik ooit een BMW heb, is dat puur uit nieuwsgierigheid naar weggedrag, niet om naar te kijken)