Vrijdag in Luxemburg stilstaand, knipperlichtje naar links om het parkeerterrein op te gaan. Ineens een Audi Q5 achterin, flinke klap hij zal 30-35 hebben gereden. Kofferbak is volledig ontzet, uit de sluitingen geklapt, al zitten ze nog gewoon op hun plek, kofferbak is volledig uit model geslagen. Bumper heeft veel schade maar is niet gebroken, maar kijk eens mee, echt overal schade inclusief het onderste deel. Kon gelukkig met de blauwe spanband alles aantrekken (alarmcontacten op elkaar zetten) zodat we verder konden op vakantie, toch vrees ik dat de impact harder moet zijn dan zo op het eerste oog te zien is.
Gelukkig geen gewonden, veel geschrokkenen. Verzekeringswerk zal het oplossen (geen schuld door mij gelukkig) maar ik denk dat ik hem wel even op brug goed laat inspecteren, zien jullie nog rare/bijzondere dingen of ervaringen/suggesties met meer onderhuids leed ?

Sticker zel is intact maar ik verwacht een nieuwe kofferbak en dus een dito sticker. Stiekem baal ik er wel van. Zorg je altijd je bella zo mooi mogelijk te houden en verd*md, is er weer zo'n groot hok wat niet oplet