eigenlijk is het zonde om mijn mooie sw zo te veranderen... of niet?
...hmmmm...

gewoon maar bij een std 16v houden en de SW helemaal netjes maken?
even geen plannen maken, wegzetten en sparen, even geen plannen maken, wegzetten en sparen, even geen plannen maken, wegzetten en sparen, even geen plannen maken, wegzetten en sparen,even geen plannen maken, wegzetten en sparen, even geen plannen maken, wegzetten en sparen, even geen plannen maken, wegzetten en sparen.........![]()
ik wordt hier wel melig van![]()
eerst gaat de SW in de stalling wegens geldgebrek.....
dan wordt het een duur megaproject.....
en een minuut later wordt het tt een origneel ding![]()
hoezo wispelturig![]()
![]()
Tip: even geen plannen maken, wegzetten en sparen.
Zo zie je, het komt met iedereen goedGewoon lekker blijven fantaseren, zo'n fase heeft een ieder van ons wel gehad.
Kijk voor de lol eens naar het type 1 topic, op een gegeven ogenblik stond ik op het punt om er een poepdesjieke 16v in te lepelen.
Daarna wist ik zeker dat het een compressor moest worden en nu, nu rij nog steeds met hetzelfde blok.
Heerlijk
Knappe stalling, Hans!! Daar zoek je je hier in de Randstad mottig naar!!zo moet ze 4 maanden doorbrengen:
zal ik jullie maar niet verder lastig vallen met hoe ik haar naar de sloop trap?
ciao!
Volvo 440....Koop intussen iets wat eigenlijk niet rijdt.
Die hebben wel allemaal achterwielaandrijving en de 440 niet.240 of 940/60, kunnen een 440 makkelijk overtreffen qua term 'zwabberbak'
340 is eigenlijk ook een serieuze prijspakker