Maar dan krijg ik geen link om ze te plaatsen op fora e.d.je kan supersnel veel foto's uploaden door ze op een hyves account te uploaden (gelijk klein formaat)
'Mijn album' heeft daar idd veel last van. Imageshack valt dus af aangezien ze dezelfde problemen hebben.Mijnalbum verwijdert ze veel te snel. Ik heb nog fotos van tinypic op sites staan die ik er jaren geleden op heb gezetEnne, die woorden heb ik totaal geen problemen mee hoor, gewoon lezen en intypen
anders kun je www.imageshack.us eens proberen, hoef je niks in te voeren, en je kunt resizen. Maar ook hier zelfde "probleem" als mijnalbum. Kijk maar eens bij verschillende projecttopics, daar geeft hij bij behoorlijk wat oude foto's weer dat ze niet meer beschikbaar zijn.
Strange. Ik zie wel eens verder een miijn album pica waar eerder een foto heeft gestaan.www.mijnalbum.nl verwijderd niets zomaar hoor.
ik heb er al een jaar of 4 een account en alle foto's die erin staan en die doorgelinkt zijn, bestaan nog steeds
Dit advies kreeg ik eerder. Kun je resizen bij Photobucket?photobucket werkt ook goed EN snel
Helemaal mee eens, verwijderen gebeurt vaak door de gebruiker zelf.www.mijnalbum.nl verwijderd niets zomaar hoor.
ik heb er al een jaar of 4 een account en alle foto's die erin staan en die doorgelinkt zijn, bestaan nog steeds
Gebruik ik ook al sinds het begin en naar volle tevredenheid!Photobucket kun je bijna alle kant mee uit.
Resizen is geen probleem!
Onlangs hebben ze de opslag hoeveelheid nog vergroot.
IK ben (en het hele fetta-forum) er in elk geval heel erg tevreden over...