Dat ziet er een stuk beter uit dan die schele koplampen.
in de eerste twee posts zowel mijn huidige, als vorige/toekomstige alfa beledigd....Een mini 33
Dat is zo, maar je kan dat op verschillende manieren brengen, deze vind ik weer zo jammer.Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Die is gaaf!Tsja, als je dagelijks alleen maar naar 155's kijkt, snap ik wel dat je zo'n Alto mooi vindt...
Doe mij toch deze maar:
De manier waarop WhizzMan het brengt...Welke?Dat is zo, maar je kan dat op verschillende manieren brengen, deze vind ik weer zo jammer.Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Ik heb de MiTo al in het wild gezien. In de basis een leuke wagen, dat zeker maar ik ben gewoonweg niet stuk van de bolle neus. Daarbij vind ik een wigvorm bij auto gewoon af. Dat straalt sportiviteit uit. Bij de nieuwe generatie auto's mis ik dat een beetje (veiligheidseisen e.d zullen deels deels wel boosdoener zijn van de huidige looks). Mja, je kunt niet iedere Alfa Romeo even geweldig vinden hé, fervent liefhebber of niet.Kom het scheurijzer eens in het wild bekijken, die lijnen van de neus zijn echt wel vet.