Daarintegen is draagarmen vervangen een redelijke klus om zelf te doen en zijn er op dit forum zat mensen die het voor een prikkie willen doen
Die prijs van in de 390 euro is echter wel een zeer redelijke prijs met de hoezen etc etc.
En veel onderhoud???? ik rij nu 2 jaar en de auto is 11 jaar oud met pas 145.000 km op de teller.
Ik heb hem vanaf 108.000 KM en ik was ik aan de beurt met de distributie (die is pittig 900euro) en er zijn nieuwe banden op gegaan maar dat heeft iedereen, maar voor de rest heb ik
in 2 jaar ongeveer 140 euro aan onderdelen uitgegeven. welke auto heeft dat????
Nu moet ik inderdaad het stabilisatorstangetje even aanpakken, kost geen drol en rijden maar weer.
Door het oldtimer rijden (dat ligt steeds mijn hart weer ondanks alle problemen van dien

) ga ik hem verkopen maar ik heb in mijn hele leven nog nooooooooit zo een heerlijke auto gereden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dat maakt de eventuele iets hogere kosten echt meer meer meer dan goed.
Het is ook een simpel verhaal, je rijdt geen 166 als je alleen een 145 kan betalen het is een auto in de duurdere klasse loopt 1-9 a 10 en kost 180 per 3 maanden belasting
maar als je daar geen moeite mee hebt ................ DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hans