0170Spider
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

RE: is er al iemand naar preview GIULIETTA geweest.

zo mei 30, 2010 20:43

zijn er vrijdagavond geweest. Ik was vooral benieuwd naar de blauwe en het stoffen interieur (=mijn bestelde auto).
Conclusie: het blauw op de buitenluchtfoto's was mooi, maar hier in het binnenlicht leek het wel paars :shock: Hmmmm, toch maar een andere kleur doen dan? Maar ik vond het antracietgrijs dat er stond ook niet alles (alle mannen om me heen vonden dat wel mooi trouwens). Toch wel erg jammer dat we de auto niet in de buitenlucht konden zien.
Het stoffen interieur viel me heeeel erg tegen. In de folder lijkt de Competizionestof nog heel wat, maar in de werkelijkheid lijkt het bijna een Halfords-hoes! En het zwarte leer was eerder grijs dan zwart. Helaas stond er geen leer met het ribbelpatroon. Ik ben er nog niet uit of ik er nog wat aan ga wijzigen :?
Wat me wel meeviel is dat de plastic knopjes op het dashboard beter afgewerkt leken te zijn dan in de versie in Geneve.

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

zo mei 30, 2010 21:39

Ik vind de roosters wat Duits aandoen. Ouderwets en stijlloos. De radio vind ik ook 3 keer niks de stoelen vind ik echter wel weer dik. Het interieur van de Mi.To vind ik wat dat aangaat veel beter ogen. Wel vind ik de nieuwe Giulietta een aparte verschijning. Weer zo'n typisch Alfa Romeo met eigen identiteit door de karakteristieke lijnen/vormen.

De Block
Guru Duplice
Guru Duplice

ma mei 31, 2010 21:48

Zal wel aan mij liggen, maar ik ben er niet zo weg van... Kruising tussen een Mito en een 147 wat mij betreft. Stoot waarschijnlijk wat mensen voor het hoofd, maar dat vond ik al dames autotjes..En volgens mij was er beloofd de juiste wielen weer eens aan te gaan drijven...

Mischien moet ik hem maar eens echt van dichtbij gaan bekijken...
Loud pipes save lives.
Bertone 2000 '75, 159 TI '10, 916 Spider 2.O TS '97
Projecten: Turbo....
Ex: Bertone 2000 '73, 33 1.5 ie '92, Alfetta GTV 2.0 '78, 147 1.9 JTD '05, Spider 1.6 '89, 159 2.2 JTS '07

MartijnGTA
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: is er al iemand naar preview GIULIETTA geweest.

ma mei 31, 2010 21:54

Zal wel aan mij liggen, maar ik ben er niet zo weg van... Kruising tussen een Mito en een 147 wat mij betreft. Stoot waarschijnlijk wat mensen voor het hoofd, maar dat vond ik al dames autotjes..En volgens mij was er beloofd de juiste wielen weer eens aan te gaan drijven...

Volgens mijn betere helft is de Mito idd een vrouwenauto. Ik mag hem niet als leasedailydriver kiezen. Hoop dat de Giulietta beter in de smaak gaat vallen, maar ik heb zo'n zelfde stemmetje dat twijfel blijft zaaien.

RWD...tja, ik denk dat dat voorlopig the good old days blijven. Of er moet iets groots van de andere kant van de oceaan komen. Het wordt ook wel weer eens tijd voor een opvolger voor de 166, per slot van rekening. Kunnen ze wat RWD spul met de 3.0V6-en meesturen. Beetje knutselen door de Itailaanse onderstel magiers.... [-o< :-k
Nu:
156 GTA
156 Crosswagon x2
(SCARB 5781)

Ooit: 156 1.8 SW gaz, Giulietta Multi Air, 75 1.8IE, 155 2.0 16v

frankie
Full Member
Full Member

ma mei 31, 2010 22:13

Je moet hem inderdaad maar eens in het echt van dichtbij gaan bekijken. Vooral met het Sportpack is het gewoon een dikke auto.

BTW, ik vind mijn 147 GTA verre van een damesautotje :roll:
Nu: Giulietta QV
Gehad: 33 1.7 IE, 33 16v, 145 QV, 147 JTD, 156 2.4 JTD, 147 GTA, 156 V6

www.clubalfaromeo.nl

Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice

di jun 01, 2010 20:25

Ik vind de roosters wat Duits aandoen. Ouderwets en stijlloos. De radio vind ik ook 3 keer niks de stoelen vind ik echter wel weer dik. Het interieur van de Mi.To vind ik wat dat aangaat veel beter ogen. Wel vind ik de nieuwe Giulietta een aparte verschijning. Weer zo'n typisch Alfa Romeo met eigen identiteit door de karakteristieke lijnen/vormen.
Kan ook wel kloppen van het dash, is gemaakt door iemand die in het landje naar Duitsland woont... Nederland ;-)
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Meinders
Junior Member
Junior Member

wo jun 09, 2010 22:26

Vind de blauwe met kleine velgen echt niet bijzonder, de grijze met dikke velgen dan weer wel! Deze auto schreeuwt om minimaal 17 inch, eigenlijk 18, en titanium spiegelkappen...

Alfissimo
Guru
Guru

do jun 10, 2010 12:38

Vandaag de uitnodiging in de bus om op 17 juni naar de voorstelling van de Giulietta te gaan, dankjewel Alfa :-)
SCARB 6276
'72 Giulia Super 1.3
'88 Spider 2.0 Quadrifoglio
'91 75 2.0 TS Numerata nr.2988
'92 Spider 2.0 USA

Squadra Alfisti - Classic Alfa Romeo Parts

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member

do jun 10, 2010 12:41

Heb er inmiddels een dag mee gestuurd, heerlijke auto! Interieur vind ik verre van goedkoop aandoen eigenijk. Stoelen zitten prima al hadden ze wat meer zijdelingse steun mogen bieden (had een 1.4 turbo MultiAir Distinctive tot de beschikking. Bij de foto's had ik nog wat twijfels maar in het echt toch een erg aantrekkelijke auto!

Afbeelding

Afbeelding

Vanavond rijtest online!
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Alfissimo
Guru
Guru

do jun 10, 2010 12:48

Die mochten ze hier gerust op de oprit parkeren 8)
SCARB 6276
'72 Giulia Super 1.3
'88 Spider 2.0 Quadrifoglio
'91 75 2.0 TS Numerata nr.2988
'92 Spider 2.0 USA

Squadra Alfisti - Classic Alfa Romeo Parts

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member

do jun 10, 2010 17:03

Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

RoyvdStad
Advanced Member
Advanced Member

do jun 10, 2010 18:20

Toch wel een leuk ding, maar ja de kleur he...... moet ROOD zijn.

Kreeg vandaag de uitnodiging van de Duitse dealer in de post met een kleine brochure en eigen Giulietta Card. Ga dus maar eens kijken en wat folders halen. :wink:
Bentley Continental T
Rover 827 Sterling Coupe
Range Rover Voque
Jaguar XJ6
MG ZT-T
Mercedes E55 AMG

Gerrets
Guru
Guru

do jun 10, 2010 19:40

Wauw wit is er gaaf en het is een mooie wagen. ben benieuwd hoe deze er in het echie uit ziet na alle reacties gelezen te hebben.
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

0170Spider
Full Member
Full Member

do jun 10, 2010 20:44

Alfa Romeo Giulietta
+ Zoals de A3-rijder al zei: schitterend fraai!
+ robuust gevoel
+ lekker onderstel met twee gezichten
- Voorzijde stoel weinig steun
- Alles op de weg om je heen is saai
:jumping:

bedankt voor het laatste minpuntje. Dat argument ontbrak nog in de uitleg voor mijn maandenlange wachten.
Ik help straks graag mee om de weg om iedereen heen minder saai te maken :D

Terug naar “Het Forum Café”