Kan iemand voor mij de foto's van Marktplaats afhalen van deze Alfetta advertentie.
http://link.marktplaats.nl/350173970
Dit natuurlijk voor mijn database!
Alvast bedankt
gr Jan
Kan, maar de URL is ook heel makkelijk te achterhalen:print-screen, en dan plakken in paint ofzo
Die kende ik nog niet, ik maak altijd een fotootje met de mac maar dis veel handiger!'Heel makkelijk' is een relatief begrip
FireFox: rechtsklik > 'pagina-info bekijken' > tabblad media > gewenste afbeelding selecteren > 'opslaan als'.
Valt reuze mee. Rechtsklikken (op een stukje van het window waar de foto niet staat) => bron weergeven en daar naar de tekst .jpg zoeken. Daar waar geen "thumb" in de regel staat zijn de grote foto's.'Heel makkelijk' is een relatief begrip![]()
Dat het een grote foto is zie je vanzelf in het preview-vensterValt reuze mee. Rechtsklikken (op een stukje van het window waar de foto niet staat) => bron weergeven en daar naar de tekst .jpg zoeken. Daar waar geen "thumb" in de regel staat zijn de grote foto's.'Heel makkelijk' is een relatief begrip![]()
Safari: rechtermuisknop indukken --> inspecteer element --> bronbestanden --> grootte, dan kan je de fotos die je links aanklikt zien in het rechterscherm en deze met de rechtermuisknop saven of slepen naar je buroblad.Die kende ik nog niet, ik maak altijd een fotootje met de mac maar dis veel handiger!
Ook een leuke auto overigens!!
Die kende ik nog niet, ik maak altijd een fotootje met de mac maar dis veel handiger!'Heel makkelijk' is een relatief begrip
FireFox: rechtsklik > 'pagina-info bekijken' > tabblad media > gewenste afbeelding selecteren > 'opslaan als'.
Ook een leuke auto overigens!!