Hij kan zelf helemaal niet tegen zijn verlies en zeurt altijd als het niet gaat zoals hij het wil.
Ik vind het gewoon een naar mannetje met weinig incaseringsvermogen.
Gelukkig is het maar mijn mening en hoeft dat niet die van jou te wezen

hahahaha wat zou ik gekozen hebben.............
Dat jij nou in het verleden blijft hangen is niet mijn probleem,hij heeft zijn tijd gehad (een hele mooie).Ja hoor nou gaan we dit weer krijgen ,wie is de volgende waar een topic over wordt gestart waar je geen fan van bent.
Frans bauer????????
Zeur niet zo kijk of kijk niet ,ik zie ook liever bepaalde coureurs in de F1 niet maar ook die rijden mee .
Nou weet ik meteen waarom ik zo weinig hier op het forum ben om dit soort topics
Hier heb je een punt op grote letters na, wanik heb nix leuks gezien tot nu toe, maargoed misschien dat het nog komt !Schumacher is en blijft één van de meest begenadigde coureur aller tijden. In de Ferrari-tijd kon ik niet om Schumacher heen. Ondanks de controverses schopte hij mijn favoriete team naar de eerste stek van het kampioenschap en liet hun na jaren zegevieren. Op dat moment was ik in extase! Ik heb dan ook een haat-liefde gevoel bij Schumacher. Fan van hem ben ik niet, hoe hard mensen dat ook beweren maar ik heb wel enorme waardering voor de titels die hij naar Maranello bracht. Maar toch was het de man die ik verafschuwde. Toen Schumacher aankondigde dat hij zou stoppen in 2006, bekruipte me een 'yes' gevoel. Net als nu bij Rosberg was ik bang dat Massa's carriere zou worden ondergesneeuwd door de man die Schumacher heet! Dus erg vond ik het niet. Zijn terugkeer heeft me tot dusver koud gelaten. Het boeide me niet of Schumacher wel of niet zou terugkeren. Nu hij terug is laat hij leuke dingen zien. En ja, de meningen zijn erover verdeeld maar één ding is zeker: De Formule 1 leeft weer en Schumacher is wederom een hot-item. Briljant!
Ja hoor.Heb je even voor mij lalalalala............
dat is lekker discussiëren.... Ga jij altijd zo met anderen om die niet jouw mening delen?al kom je met nog meer tegen argumenten en verhalen,het blijft gewoon de waarheid over schoenmaker
Benetton dacht dat de straf later pas gegeven zou worden wat niet zo was.Welke tegenargumenten? Ontken ik ook maar ergens de gebeurtenissen?
Je stipt Engeland aan, nu is mijn vraag, waarom liet Benetton Schumacher buiten en waarom is het Schumachers' schuld als Benetton een S&G niet doorgeeft?