Dit was in de laatste minuten van de Kwalificatie, en Schumacher was op dat moment de snelste!
Graag jullie mening

Hier de beelden
http://www.youtube.com/watch?v=blbmZO8Oz7Y
Aub niet alleen stemmen maar ook ff je stem toelichten
Wat jij nu doet is beelden posten waar een verklaring voor is gegeven die je weer niet post. 1 Kant. Dat het uitziet als opzet zal iedereen met je eens zijn, ook ik, maar wat wil je daarmee bewijzen? Als je echt een eerlijk oordeel wilt, plaats je een compleet verhaal. Niet beelden waarvan bekend is dat Ferrari een verklaring had maar niet de kans kreeg om in verweer te gaan. Doe dan de uitspraak van de stewards en het verhaal van Todt bij de beelden en laat dan forummers hun mening hierover ventileren.Niet zoveel lullen, beelden kijken stemmen klaar!
Ik ga er verder niets over zeggen want jij zit iemand te verdedigen in deze poll en ik wil niemand beinvloeden!
Maar we kunnen het ook uitleggen waarom we bewust of niet bewust stemmen.
Ik heb bewust gestemd, aangezien ik de beelden met daarbij het stuurgedrag van Schumacher dermate duidelijk vind dat die op geen enkele
manier te verdedigen is volgens mij, nee ook niet via telemetrie....
RZ kijk een hier,ik zie alleen maar dat zijn stuurinrichting niet meer werkt.het ene wiel draait helemaal niet meer mee in de bocht.
is het feit dat jij niks anders kan bedenken een argument of garantie dat er ook niks anders gebeurd is?MDP zeg jij dan eens wat er met de auto gebeurd moet zijn om dit te veroorzaken...
Ik zou graag iemands visie hierover horen, want ik kan niets bedenken!
mailtje naar de FIA? Ik weet ook niet waarom de Fia dat niet wilde..MDP en Ravado waarom zou de FIA de argumentatie van Ferrari niet aan willen horen...
Nogmaals ik zou graag van iemand horen wat er aan een auto stuk kan gaan om dit te veroorzaken, gelukkig heb ik dat nog niet zovaak gezegd...
Ik weet ook niet alles, als iemand het mij kan uitleggen krijg ik misschien wel een hele andere kijk op heer Schumacher.
Nu vind ik hem een bedrieger en misschien is het helemaal niet terecht![]()