Als neutrale toeschouwer zie ik liever de best en mooist voetballende club winnen ipv een paar argentijnen die voor de goal liggen en 2x counteren.
Als voetballiefhebber kan ik óók genieten van een snelle uitval zoals de 1-0 van Inter. Gewoon perfect uitgevoerd. Sneijder had het in een vergelijkbare situatie al kunnen beslissen en naar 2-0 kunnen tillen. Persoonlijk vond ik Bayern wel wat tegen vallen, goed ze hadden meer balbezit, maar echt gevaarlijke momenten voor het doel waren spaarzaam .
Overschatte coach ja, ik hoor het Jan Mulder net ook roepen bij studio voetbal.
Jan Mulder is een hopeloze romanticus, iemand met de palmares van Mourinho, ook als je het een vervelende vent vindt, verdient gewoon respect!
Bovendien grootste gedeelte van het team van Inter speelt er al jaren, daar heeft Mourinho geen enkele invloed op gehad in de zin van transferbeleid.
Mis ik nou iets of niet? Als het al de vorige trainers van Inter níet gelukt is zo succesvol te zijn, en het lukt de huidige trainer met vrijwel dezelfde spelersgroep wél. Dan is dat toch juist een verdienste van de trainer??
Zelfs de komst van Sneijder is toeval geweest omdat hij weg MOEST bij Real.

Zo werkt dat nou eenmaal, Mourinho had er ook voor kunnen kiezen Sneijder níet te kopen, dus om dat toeval te noemen gaat me te ver. Het is een kwestie van situaties die zich voordoen optimaal in je voordeel beslissen.
Tegen mindere tegenstanders, Celtic (Uefacup) en As Monaco (CL) is beide geen wereldtop qua clubs
\
En toch staan ze in de finale....Net als Bayern dit jaar, van te voren toch ook niet gerekend tot de kanshebbers....Ik vind dat ongepast bagetalliseren van de prestaties van Mourinho.
Een mening is geen losse flodder opmerking.

Klopt
En om maar alvast een voorspelling te doen: volgend jaar met Real Madrid wint Mourinho ook geen prijs, tenzij het vliegtuig van Barcelona neerstort, en de voorzitter van Real de Uefa omkoopt (niet onmogelijk dunkt me).

Ach, dit jaar was ook iedereen ervan overtuigd dat Barcelona de CL zou winnen, toch zeker met afstand de beste ploeg van Europa. Dat liep toch even anders. Net als dat Manchester wel zou gaan winnen tegen Bayern of dat Arsenal dit jaar echt hoge ogen zou gaan gooien. Dat is juist het leuke aan voetbal, vrijwel niks is voorspelbaar, dus we zien het allemaal wel weer.