DENNIS
Guru
Guru

Re: Forza Nerazzurri !!

zo mei 23, 2010 12:18

Ultiem betonblokvoetbal... simpel om te spelen... een overschatte coach met een grote bek... :shock:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap Afbeelding
155 VMR30 - EVO II
159 1750 TBI Ti SW
75 2.0 T.Spark

EX: AR33 - 155TS - 75QV - 75TS - 147TS - 155V6 - 156JTD - 159JTDm

Gerrets
Guru
Guru

Re: Forza Nerazzurri !!

zo mei 23, 2010 13:43

Afbeelding

Een felicitatie voor de Triple van INTER-MILAN lijkt mij oowk wel op z'n plaats :thumbs:
Gaap.
Ultiem betonblokvoetbal... saai om naar te kijken, simpel om te spelen (koop een paar argentijnen) en haal een overschatte coach met een grote bek.

Italiaans voetbal is het enige uit Italie wat ik verafschuw, zeker op deze manier met betonvoetbal. Alhoewel "Italiaans" er stond er geen eentje op het veld bij de aftrap. :roll:
i agree na de 1-0 was de jus wel van de wedstrijd................erg jammer
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

ErwinV6

RE: Kampioenen!!!!!!!

zo mei 23, 2010 13:44

Dat was dus gewoon een verdienste van Inter :wink:
Heb Bayern zelden gevaarlijk gezien in de 2e helft, Inter had het gewoon onder controle!

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mei 23, 2010 13:53

In de beker wordt de naam van de winnaar gegraveerd, niet van de ploeg die het publiek heeft vermaakt... Dus kudos voor Mourinho en zijn ploeg, en laat dit nou eens goed doordringen tot al die mensen in dit land die altijd maar zaniken over 'mooi voetbal'. Daar worden geen prijzen voor uitgereikt... Natuurlijk zie ik als neutrale toeschouwer ook liever de aanvallende ploeg winnen, maar als Nederland wereldkampioen wordt door een ondoordringbaar blok te vormen, dan dans ik toch mooi de horlepiep na de finale.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Marley164
Guru Triplo
Guru Triplo

zo mei 23, 2010 22:56

Als ik ook hier weer sommige reakties lees weet ik direct weer waarom al het gedoe rondom het voetbal niets vindt....

De sport op zich had ik al niet zoveel mee , maar vooral de zgn "supporters" die het verpesten voor de echte liefhebbers maken het voor mij meer een irritatiepunt dan een genot...
Na: 2 x Alfa 33 , 1 x Alfa 75 , 1 x Alfa 155 , 1 x Alfetta QO , 1 x Alfa 156 en 18 x een Alfa 164... #-o
Nu: Even Alfa loos...

Rainier155
Guru
Guru

Re: RE: Kampioenen!!!!!!!

zo mei 23, 2010 23:33

Saai voetbal? Wel effectief en winnen dus lekker belangrijk!
Overschatte coach? Tuurlijk maar wel winnen dus lekker belangrijk!
Trouwens wat is er overschat aan Mourinho? Juist heeft een grote bek maar doet het wel nadat hij het kunstje ook al met Porto heeft geklaard.
Beetje losse flodder opmerking als je het mij vraagt :wink:
Als neutrale toeschouwer zie ik liever de best en mooist voetballende club winnen ipv een paar argentijnen die voor de goal liggen en 2x counteren.
Overschatte coach ja, ik hoor het Jan Mulder net ook roepen bij studio voetbal. Bovendien grootste gedeelte van het team van Inter speelt er al jaren, daar heeft Mourinho geen enkele invloed op gehad in de zin van transferbeleid. Zelfs de komst van Sneijder is toeval geweest omdat hij weg MOEST bij Real. :)
Tegen mindere tegenstanders, Celtic (Uefacup) en As Monaco (CL) is beide geen wereldtop qua clubs.
Een mening is geen losse flodder opmerking. :)

En om maar alvast een voorspelling te doen: volgend jaar met Real Madrid wint Mourinho ook geen prijs, tenzij het vliegtuig van Barcelona neerstort, en de voorzitter van Real de Uefa omkoopt (niet onmogelijk dunkt me). :roll:
Voorlopig Alfaloos... maar meerdere modellen op het wenslijstje.
- Daily driver: Ford Focus Wagon MY2021 1.0L Ecoboost 155pk MHEV
- Anti Hipster Bakfiets: Suzuki Ignis MY2002 1.3L 83pk :)

frankie
Full Member
Full Member

Re: RE: Kampioenen!!!!!!!

ma mei 24, 2010 09:56

Als neutrale toeschouwer zie ik liever de best en mooist voetballende club winnen ipv een paar argentijnen die voor de goal liggen en 2x counteren.
Als voetballiefhebber kan ik óók genieten van een snelle uitval zoals de 1-0 van Inter. Gewoon perfect uitgevoerd. Sneijder had het in een vergelijkbare situatie al kunnen beslissen en naar 2-0 kunnen tillen. Persoonlijk vond ik Bayern wel wat tegen vallen, goed ze hadden meer balbezit, maar echt gevaarlijke momenten voor het doel waren spaarzaam .

Overschatte coach ja, ik hoor het Jan Mulder net ook roepen bij studio voetbal.
Jan Mulder is een hopeloze romanticus, iemand met de palmares van Mourinho, ook als je het een vervelende vent vindt, verdient gewoon respect!
Bovendien grootste gedeelte van het team van Inter speelt er al jaren, daar heeft Mourinho geen enkele invloed op gehad in de zin van transferbeleid.
Mis ik nou iets of niet? Als het al de vorige trainers van Inter níet gelukt is zo succesvol te zijn, en het lukt de huidige trainer met vrijwel dezelfde spelersgroep wél. Dan is dat toch juist een verdienste van de trainer??
Zelfs de komst van Sneijder is toeval geweest omdat hij weg MOEST bij Real. :)
Zo werkt dat nou eenmaal, Mourinho had er ook voor kunnen kiezen Sneijder níet te kopen, dus om dat toeval te noemen gaat me te ver. Het is een kwestie van situaties die zich voordoen optimaal in je voordeel beslissen.
Tegen mindere tegenstanders, Celtic (Uefacup) en As Monaco (CL) is beide geen wereldtop qua clubs
\
En toch staan ze in de finale....Net als Bayern dit jaar, van te voren toch ook niet gerekend tot de kanshebbers....Ik vind dat ongepast bagetalliseren van de prestaties van Mourinho.
Een mening is geen losse flodder opmerking. :)
Klopt :wink:
En om maar alvast een voorspelling te doen: volgend jaar met Real Madrid wint Mourinho ook geen prijs, tenzij het vliegtuig van Barcelona neerstort, en de voorzitter van Real de Uefa omkoopt (niet onmogelijk dunkt me). :roll:
Ach, dit jaar was ook iedereen ervan overtuigd dat Barcelona de CL zou winnen, toch zeker met afstand de beste ploeg van Europa. Dat liep toch even anders. Net als dat Manchester wel zou gaan winnen tegen Bayern of dat Arsenal dit jaar echt hoge ogen zou gaan gooien. Dat is juist het leuke aan voetbal, vrijwel niks is voorspelbaar, dus we zien het allemaal wel weer.
Nu: Giulietta QV
Gehad: 33 1.7 IE, 33 16v, 145 QV, 147 JTD, 156 2.4 JTD, 147 GTA, 156 V6

www.clubalfaromeo.nl

Terug naar “Het Forum Café”