dan heb jij de ballen-meiden gemistHet was in ieder geval knap saai.....
Dé posting van het jaar, en zoooo waar!
gewoon op teletekst kijken dan doen de meeste ajax supporters toch?
Get your facts straight. Op dergelijke uitspraken ga ik niet eens bronnen die het tegenstelde bewijzen postenDé posting van het jaar, en zoooo waar!
Wederom ongefundeerd. Een begroting heeft nog nooit wat gezegd over de prestaties van een club. Ik zeg Real Madrid of Chelsea.Ajax heeft de beker gewonnen, nou, hoera dan maar....![]()
Zijn we dan nu klaar met de verongelijkte Amsterdamse klaagzang?
Ajax moet zich helemaal kapot schamen dat ze geen kampioen zijn geworden met deze spelersgroep én beschikbare begroting.
Als Feyenoord de beker had gewonnen was dat, gezien de begroting en spelersgroep, een prachtige prestatie,
Ajax mag hier absoluut niet blij mee zijn. Het is niet meer dan een troostprijs!
Ik hoop dat Kenneth -XXXXXXXXX*- Perez niet meer op de NL velden wordt gezien. Overschatte voetballer mijn inziens. Twente heeft het zeker goed gedaan, waarvoor chapeau. Helaas dat ze volgend seizoen waarschijnlijk moeten strijden voor een top 5 positie.Twente heeft een zeer solide seizoen volbracht, met het kampioenschap als logische beloning. Een diepe buiging uit Nijmegen. Chapeau!
Laat die jongens maar schuiven.Erg jammer dat Perez stopt overigens.
Dat hoort bij Ajax. Je bent met ons of tegen ons... prima toch?De Ajaxcied klaagt immer dat de rest van voetballend Nederland een hekel aan Ajax heeft.
Een gedragsverandering doet vaak wonderen!
Patrick.
Dat kun je ook helemaal niet, want die bronnen bestaan namelijk niet.Get your facts straight. Op dergelijke uitspraken ga ik niet eens bronnen die het tegenstelde bewijzen postenDé posting van het jaar, en zoooo waar!
Nou, dan zijn we eruit. Niet meer zeiken dus. Dat heet "over jezelf afroepen".De Ajaxcied klaagt immer dat de rest van voetballend Nederland een hekel aan Ajax heeft.
Dat hoort bij Ajax. Je bent met ons of tegen ons... prima toch?![]()
Dat kun je ook helemaal niet, want die bronnen bestaan namelijk niet.Get your facts straight. Op dergelijke uitspraken ga ik niet eens bronnen die het tegenstelde bewijzen postenDé posting van het jaar, en zoooo waar!Wees sportief en houd jezelf niet voor de gek.
Feyenoord kan op eerste divisieniveau gaan spelen en nog is de Kuip te klein. Hondstrouwe supporters in Rotterdam.
In Amsterdam bestaat de helft van de bezoekers uit "hosanna-supporters" die komen alleen als de vlag uitkan!
Dat weet iedereen, dus niet verbaast gaan doen.![]()
Nou, dan zijn we eruit. Niet meer zeiken dus. Dat heet "over jezelf afroepen".De Ajaxcied klaagt immer dat de rest van voetballend Nederland een hekel aan Ajax heeft.
Dat hoort bij Ajax. Je bent met ons of tegen ons... prima toch?![]()
Ik durf het nu zeker aan om de onderstaande conclusie te trekken:
Ajaxcieden zijn hele slechte verliezers. Iedereen heeft het gedaan behalve de Ajaxcied zelf. Zo!
Verder nog iets op uwen lever?
Ik heb er honger van gekregen.![]()
Patrick.
Get your facts straight. Op dergelijke uitspraken ga ik niet eens bronnen die het tegenstelde bewijzen postenDé posting van het jaar, en zoooo waar!
er zijn toch 4 miljoen ajax supporters in nederland? waarom waren er dan maar 14000 in die frituurpan om de bekerwinst te vieren? vele supporters van ajax hebben hun eigen stadion nog nooit gezien, dat zegt alles
Wederom ongefundeerd. Een begroting heeft nog nooit wat gezegd over de prestaties van een club. Ik zeg Real Madrid of Chelsea.Ajax heeft de beker gewonnen, nou, hoera dan maar....![]()
Zijn we dan nu klaar met de verongelijkte Amsterdamse klaagzang?
Ajax moet zich helemaal kapot schamen dat ze geen kampioen zijn geworden met deze spelersgroep én beschikbare begroting.
Als Feyenoord de beker had gewonnen was dat, gezien de begroting en spelersgroep, een prachtige prestatie,
Ajax mag hier absoluut niet blij mee zijn. Het is niet meer dan een troostprijs!
Een troostprijs is zeker waar. Maar er werd meer gevierd dan alleen de bekerwinst. Een overwinning op Feyenoord maar vooral het terugkrijgen van onze club! Eindelijk is er weer het gevoel en de prestaties dat het goed gaat komen. Het is niet afwachten wie de trainer volgend seizoen word, of welke flut/paniek aankopen er worden gedaan. Pantelic gaat zo goed als zeker, en Suarez / v.d. Wiel is nog afwachten. Met Daley Blind heb je voor de laatst genoemde een waardig opvolger in huis. En Suarez kan vervangen worden door Lodeiro.
Ik hoop dat Kenneth -XXXXXXXXX*- Perez niet meer op de NL velden wordt gezien. Overschatte voetballer mijn inziens. Twente heeft het zeker goed gedaan, waarvoor chapeau. Helaas dat ze volgend seizoen waarschijnlijk moeten strijden voor een top 5 positie.Twente heeft een zeer solide seizoen volbracht, met het kampioenschap als logische beloning. Een diepe buiging uit Nijmegen. Chapeau!
Laat die jongens maar schuiven.Erg jammer dat Perez stopt overigens.
Dat hoort bij Ajax. Je bent met ons of tegen ons... prima toch?De Ajaxcied klaagt immer dat de rest van voetballend Nederland een hekel aan Ajax heeft.
Patrick.![]()
* Dat riep Perez tegen een donkere grensrechter. [Mod-edit: reden voor een schorsing voor een paar wedstrijden. Zulke teksten horen hier dus ook niet thuis]
Gaap.
Een felicitatie voor de Triple van INTER-MILAN lijkt mij oowk wel op z'n plaats