paulsteeman
Guru
Guru

RE: Kampioenen!!!!!!!

di mei 04, 2010 20:33

Als ras Feyenoorder zeg ik : Twente gefeliciteerd.

Jullie hebben ook terecht van ons gewonnen. Dat gezeur over dat we jullie hebben laten winnen.... gewoon jaloezie.

Feyenoord is een rare ploeg, dat bewezen we tegen Heerenveen waar we normaal gesproken nooit van winnen.

Ajax is in het begin zwak geweest, heeft daarna puik gespeeld maar kwam dus gewoon tekort. Terecht dat Twente nu de kampioen is.

Nu donderdag nog even drie keer scoren tegen Ajax alsof dat zou lukken...... en de denneappel ligt dan ook op de plek waar ie zijn moet.

Fijne wedstrijd allemaal donderdag en aan de Ajaxieden onder ons: als jullie de denneappel pakken is hij ten zeerste verdient!

Paul.

En nu weer terug naar de Alfa`s
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

frankie
Full Member
Full Member

di mei 04, 2010 20:44

Twente is de terechte kampioen, niks meer en niks minder. Ajax heeft een voortreffelijke 2e seizoenshelft gehad, maar dat was niet genoeg om kampioen te worden. Heel simpel eigenlijk. De sympathie voor Twente bij de "rest van Nederland" is ook heel begrijpelijk. Het is gewoon leuk als een zogenaamde underdog er met de prijzen vandoor gaat.

Wat ik niet begrijp is de vertoonde "haat" tegen Ajax uit diverse hoeken. Er wordt vaak gememoreerd aan schwalbe koning Suarez en kaartennaaier De Zeeuw...Terwijl volgens mij elk elftal dat soort spelers heeft. Ik heb Tomasson bij Feyenoord ook een schwalbe zien maken die zo in de schwalbe top 10 kan. Perez van Twente heeft er een handje van om bij elke (lichte) aanraking zo verongelijkt mogelijk te kijken om zo een kaart aan te smeren. En Affelay of Bakkal zijn zeker ook geen lieverdjes in het veld. En ze hebben allemaal 1 ding gemeen, ze willen zo graag winnen!

In ieder geval, volgens seizoen begint alles weer overnieuw en ik hoop dat het dan weer pas op de laatste dag beslist wordt, dat komt de spanning in ieder geval wel ten goede!
Nu: Giulietta QV
Gehad: 33 1.7 IE, 33 16v, 145 QV, 147 JTD, 156 2.4 JTD, 147 GTA, 156 V6

www.clubalfaromeo.nl

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di mei 04, 2010 21:34

Volgens mij is hier iemand toe aan een cursus omgangsvormen. Ik zeg lekker niet wie.

Schaapm
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

di mei 04, 2010 21:48

Enige pluspunt± Overmorgen rond deze tijd kunnen we dronken worden van geluk omdat Ajax de denneappel mee naar huis mag nemen.
En tot die tijd mag ie even in de Kuip staan. Kunnen onze Rotterdamsche vrienden nog even kijken wat ze zouden willen winnen ....
Suarez topscorer, voetballer van het jaar.
Gregory van der Wiel talent van het jaar.
Maar Roy Makaay toch ook wel een beetje een held en nKufo een Superheld...ach ja, eigenlijk is voetbal best leuk, wanneer je het wilt zien.

Alleen heb ik daar een beetje moeite mee. Sommige mensen hebben een roze bril op, maar ik heb er toch 1 op van dit type

Afbeelding

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

di mei 04, 2010 21:57

Whahahaha! :lol: :lol:

giulietta nero
Advanced Member
Advanced Member

di mei 04, 2010 21:59

Verongelijkte blikken in Amsterdam als de nummer 4 van de nummer 1 verliest, niet gegeven strafschoppen{hoeveel hebben ze er mee gehad die op zijn zachtst gezegd dubieus waren?}, gele kaarten en rode kaarten voor tegenstanders die gefopt werden door Suarez en de Zeeuw, een schoppende Enoh die nooit een kaart krijgt, de Zeeuw zijn kaart tegen den haag wordt vergeten door de scheids!!!, 7 minuten blessuretijd tegen ado waarin de goal in de laatste minuut valt, hoe de bekerrondes doorgekomen? of zijn ze de wedstrijd tegen nec thuis vergeten? hoezo de knvb voor twente? de knvb en de media zijn meestal ajax georienteerd{ 2 bekerfinales in nederland zijn ooit in 2 wedstrijden gespeeld, toevallig is ajax daar 2 keer bij betrokken}, de oud voorzitter van Praag vond het een goed idee, de bekerfinale in 2 keer spelen{tuurlijk zo wisten ze zeker dat ze gingen winnen}
de media heeft het drukker met het niet behalen van de titel door ajax, dan de behaalde titel door twente, en het is nog altijd zo dat degene met de meeste punten kampioen wordt, dus twente de terechte kampioen.
Als ajax dan zo een grote club is dan moet je ook groot zijn in je verlies en niet alleen als je wint, geen calimero gedrag als je niet de titel wint
Aan het eind van het seizoen heb je de punten die je verdiend, soms 1 duel onterecht gelijk of verloren, maar ook weleens tegen de verhouding in gewonnen, dus een ieder krijgt wat hij verdient over 34 wedstrijden
alfa is a way of life
auto: alfetta 2000 van 1981
motor: ducati monster 916 senna
gehad: 33 type 2,33 type 2 1.7 qv, 33 type 3 1.7 ie,75 1.8 carbs alfa 90 1.8 carbs,alfa 90 2,5 liter, giulietta 2.0 2e serie,giulietta 1.8 en een 164 2.0 ts

MDP
Guru
Guru

Re: RE: Kampioenen!!!!!!!

di mei 04, 2010 22:04

Doet me goed, 6 jaar geen kampioen en 6 jaar worden we erbij betrokken. Na 6 jaar zijn 'we' nog steeds maatgevend blijkbaar :)
Misschien in je stoutste dromen. 8)
Het is allemaal zo betrekkelijk, begin van het seizoen zoekende (normaal met een nieuwe trainer) alle lastige uitwedstrijden, wat als Vink Bakal affloot, of dat er gewoon 2 penalties in Rotterdam werden gegeven, of dat er tegen Sparta thuis 1 in vliegt. Twente is terecht kampioen maar ik houd een hele naar smaak over aan de manier waarop.
Ajax voorblijven? Die manier? Het blijft moeilijk te accepteren en hoewel ik normaal een hekel heb om in hokjes te denken lijken het enkel en alleen (sommige, ik zal niet iedereen over één kam scheren) Ajax-fans, die moeite hebben met het kampioenschap van Twente. Heerlijk, die frustratie!
Laatste minuten geluksgoals, een scheids die pas bij een fout tegen Twente wordt geschorst, een knvb voorzitter die Twente de schaal uitreiken het mooiste uit zijn carriere vind. Om nog maar niet te spreken bij de bal bij de cornervlag vast proberen te houden als je 2-0 voorstaat tegen 10 man. Bah.
Och God, geheel nieuw in voetbal: tijd rekken en 'mazzelgoalen'.......

TWENTE DE BESTE!!! :lol: :lol:

Nou ja dit seizoen dan, want heb verder niks met Twente, maar wat gun ik het ze toch!

MDP
Guru
Guru

di mei 04, 2010 22:15

En ik vind het zo heerlijk hè, hoe op alle velden gejuicht werd toen Twente de 1-0 maakte.
Tja, zelfs door de Feyenoordaanhang. Gaan juichen omdat je cluppie de wedstrijd verliest, ooit zoiets triests meegemaakt?
Ik begrijp je punt maar zoiets moet je in perspectief bekijken.

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

wo mei 05, 2010 20:47

En ik vind het zo heerlijk hè, hoe op alle velden gejuicht werd toen Twente de 1-0 maakte.
Tja, zelfs door de Feyenoordaanhang. Gaan juichen omdat je cluppie de wedstrijd verliest, ooit zoiets triests meegemaakt?
Ik begrijp je punt maar zoiets moet je in perspectief bekijken.
Misschien wel. Daarom zeg ik ook, misschien zit ik er gewoon niet diep genoeg in. Ik vind Ajax wel de leukste club, maar voetbal interesseert me op zich maar heel weinig. Als Feyenoord een keer een beter seizoen draait dan Ajax, zal ik absoluut niet hopen dat Ajax verliest zodat Feyenoord geen kampioen kan worden. Misschien is het anders als je fanatiek genoeg bent, wie weet.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

MDP
Guru
Guru

wo mei 05, 2010 21:04

Ajax en Feyenoord zijn nu eenmaal aartsrivalen en die gunnen alkaar alles behalve een kampioenschap. Sommige, en daar ben ik het volledig mee eens, gaan daar wel erg ver in. Maar goed, die mensen heb je ook.

Schaapm
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

do mei 06, 2010 22:13

Hee mannen, ik was een beetje laat thuis, maar weet iemand wat Ajax vanavond gedaan heeft?

Posthumus
Guru
Guru

do mei 06, 2010 22:41

Was het maar 4-1 geworden ;)

Helaas, 1-4...

Dan maar hopen dat Inter de CL wint, heb ik toch nog iets te juichen :lol:
155 2.0 8v '94 | 156 2.0 16v '99 | 156 SW 2.0 16v '01 | 145 1.9 JTD '01 | GT 1.8 16v '05 | 156 SW 1.9 JTD 8v '05

159 SW 1.7 TBi '09

giulietta nero
Advanced Member
Advanced Member

do mei 06, 2010 22:57

Hee mannen, ik was een beetje laat thuis, maar weet iemand wat Ajax vanavond gedaan heeft?

gewoon op teletekst kijken dan doen de meeste ajax supporters toch? :wink:
alfa is a way of life
auto: alfetta 2000 van 1981
motor: ducati monster 916 senna
gehad: 33 type 2,33 type 2 1.7 qv, 33 type 3 1.7 ie,75 1.8 carbs alfa 90 1.8 carbs,alfa 90 2,5 liter, giulietta 2.0 2e serie,giulietta 1.8 en een 164 2.0 ts

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

do mei 06, 2010 23:47

van harte :thumbs:
helemaal niets in amsterdam...................... :D
Niets?

Terug naar “Het Forum Café”