Dubbel feest in Juni dan in Milaan!

Psies. De reden dat ik niets met lokaal/nationaal voetbal heb is dat blinde fanatisme er om heen. Geef mij maar een goeie wedstrijd in de Europa of World Cup, de rest kan me gestolen worden.Dat je blij bent omdat je favoriete club wint of omdat je het Fc Twente gunt, dat begrijp ik maar dat je blij bent omdat Ajax of welke andere club dan ook de titel niet wint, dat vind ik echt narrow minded....
Hahaha, sorry hoor, maar dit slaat nergens op... Ook zitten huilen dat Ajax het niet heeft gered omdat ze "te laat de eindsprint in heeft gezet"?Geniet er nog maar van nu het nog kan.![]()
Voorspelling seizoen 2010/2011: Leegloop FC Twente, degradatiekandidaat competitie, 0 punten in CL, eerste ronde uitgeschakeld in de beker.
Ooit bij Palermo geweest? Of in Madrid? Of bij Fenerbache? Of hell bij Gremio? En dan vergeet in Engeland voor het gemak.Psies. De reden dat ik niets met lokaal/nationaal voetbal heb is dat blinde fanatisme er om heen. Geef mij maar een goeie wedstrijd in de Europa of World Cup, de rest kan me gestolen worden.Dat je blij bent omdat je favoriete club wint of omdat je het Fc Twente gunt, dat begrijp ik maar dat je blij bent omdat Ajax of welke andere club dan ook de titel niet wint, dat vind ik echt narrow minded....
Doet me goed, 6 jaar geen kampioen en 6 jaar worden we erbij betrokken. Na 6 jaar zijn 'we' nog steeds maatgevend blijkbaarvan harte
helemaal niets in amsterdam......................
Het is allemaal zo betrekkelijk, begin van het seizoen zoekende (normaal met een nieuwe trainer) alle lastige uitwedstrijden, wat als Vink Bakal affloot, of dat er gewoon 2 penalties in Rotterdam werden gegeven, of dat er tegen Sparta thuis 1 in vliegt. Twente is terecht kampioen maar ik houd een hele naar smaak over aan de manier waarop. Laatste minuten geluksgoals, een scheids die pas bij een fout tegen Twente wordt geschorst, een knvb voorzitter die Twente de schaal uitreiken het mooiste uit zijn carriere vind. Om nog maar niet te spreken bij de bal bij de cornervlag vast proberen te houden als je 2-0 voorstaat tegen 10 man. Bah.Ajax heeft heel goed gespeeld, maar ze hebben het in het begin laten liggen. Dat hebben ze zelf gedaan, maar dat neemt niet weg dat ze verder gewoon een erg goed seizoen hebben gedraaid en het voor elkaar hebben gekregen om een behoorlijk gat bijna te dichten.
Dat doet verder niets af aan de prestatie van FC Twente. Verdiend kampioen geworden wat mij betreft, echt een prestatie van formaat. Daar mogen zij en hun aanhang heel trots op zijn!
Tja, zelfs door de Feyenoordaanhang. Gaan juichen omdat je cluppie de wedstrijd verliest, ooit zoiets triests meegemaakt? En dan zal ik maar zwijgen over het bezoek van de fans tijdens de training.En ik vind het zo heerlijk hè, hoe op alle velden gejuicht werd toen Twente de 1-0 maakte.