Blijf gewoon lekker je merk rijden.

Dat is het leuke van deze Cabrio; er kunnen heel makkelijk, wel of niet met hand omhoog, zonder probleem twee volwassenen achterin zitten.Je kan ook nog achterin zitten ,al dan niet met een hand omhoog.
Jullie hebben nog een fotootje te goed...Hallo Martijn;
Fotoos plaats ik misschien wel wat later.
Ik ben daar (nog) niet zo handig in.
Maar ik heb nu een diamantzwarte 325i Cabrio uit 1986. Dit is mijn lievelingetje.
Een rode 325i Cabrio ook uit 1986. Gaat in de verkoop.
En mijn laatste aanwinst is een 2002 uit 1973.
Die laatste is in opbouwfase en de bedoeling is dat- ie mijn daily-driver gaat worden.
Er zit al een LPG-installatie in.
Groet, Martin.
Prachtig Maarten,Welkom. En: http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=47967Altijd gek geweest van de Guilia Super en de 1750 GTV.
Nooit eigenlijk gedurfd er een te kopen.
zeg martin, je bent welkom hoor. maar nu niet te brutaal gaan worden hè!Wie zet hier een mooie Alfa Romeo tegenover?
Ciao, Martin.
Hahaha, die Hans!zeg martin, je bent welkom hoor. maar nu niet te brutaal gaan worden hè!Wie zet hier een mooie Alfa Romeo tegenover?
Ciao, Martin.
Eerlijk gezegt denk ik dat alleen een Arna lelijker is dan dit.Hahaha, die Hans!zeg martin, je bent welkom hoor. maar nu niet te brutaal gaan worden hè!Wie zet hier een mooie Alfa Romeo tegenover?
Ciao, Martin.
Mooie Alfa's wil ik zien!
Ik wil een beetje die Alfa-liefhebbers prikkelendie denken een mooiere te hebben
![]()
Kom op!
Hans, jij begint...![]()
Arriverderci, Martin.
+1Eerlijk gezegt denk ik dat alleen een Arna lelijker is dan dit.Hahaha, die Hans!zeg martin, je bent welkom hoor. maar nu niet te brutaal gaan worden hè!
Mooie Alfa's wil ik zien!
Ik wil een beetje die Alfa-liefhebbers prikkelendie denken een mooiere te hebben
![]()
Kom op!
Hans, jij begint...![]()
Arriverderci, Martin.
Wat mij betreft heeft die de alure van een miele wasmachine,wel goed maar het ziet er niet uit.