Afgelopen zondag mocht ik mee doen aan de Nimega100Miglia,als bijrijder zat ik in een extreem lage
matzwarte giullia.De bestuurder al jaren een goede vriend en al jaren een fanatieke alfa romeo-fan was
die dag gevraagt om als pechhulp mee te rijden.Het is immers zijn werk als medewerker van de a.n.wb.
Het was een mooie dag met een leuke tocht afgezien van 3 pech gevalletjes en de lange wachtrij voor
het pondje .Tijdens de rit rijden we een langere tijd achter een bertone gt,die rode met de scalino neus,
gereden en we raakten er maar niet over uitgepraat hoe mooi die auto wel niet was .
Thuis aangekomen begon er toch iets te kribbelen..ik rijd zelf in duitse auto's een bmw 2002 ti en een opeltje corsa
om in de file te staan.Ik heb het geluk dat ik een sleutelplek niet ver van mijn huis heb.S'avonds liep ik naar de hal
toe en daar heeft mijn goede vriend ook zijn bertone in opslag staan,ik heb even in zijn auto gezeten en toen wist
ik het.Ik wil ook een bertone !!!
Direkt terug naar huis en speuren op internet , en ja hoor er stonden er 2 op marktplaats met mijn budget.
Nou , maandag bellen , dinsdag kijken en kopen en woensdag ophalen!!
Ik ben dus nu de trotse bezitter van een bertone gtj 1300.

Hier is de aanwinst met de oude eigenaar

Zoals jullie kunnen zien is het een heel project dus zal ik ik vaak op dit forum te vinden zijn.
groet lars