Klinkt als een mooie deal !!! Twee zusjes d'r bij!!Hey hey, je lijkt op mijn vriendin, die wil een zusje voor JulianEen zusjeIk zat zelf te denken aan een verse APK en een lekker vertroetelbeurtje, maar wat vinden jullie?![]()
Sorry, ik vergeet :

Klinkt als een mooie deal !!! Twee zusjes d'r bij!!Hey hey, je lijkt op mijn vriendin, die wil een zusje voor JulianEen zusjeIk zat zelf te denken aan een verse APK en een lekker vertroetelbeurtje, maar wat vinden jullie?![]()
Hohohohohoho niet zo snel! Ik was eerst!welnu, de verbazing is aan mijn zijde dat ik de eerste mag zijn die op mag merken dat de velgen wel een opknapbeurtje mogen gebruiken.
Laat mij ook een keer mijn momentje hebben. Zo scherp ben ik anders nooit!Versche olie. Vinden ze altijd lekker, poetsbeurtje, soort massage zeg maar, eens flink uitwonen. Bedoel op een dijk of zo . Enne, misschien vindt ze het wel leuk om een paar opgeknapte velgen te krijgen. Dus zonder stoeprandschade
Een kind dat lekker buiten wil spelen trek je tenslotte speelschoentjes aan en geen zondagse stappertjesIk heb vanochtend eens minitieus de velgen onder de loep genomen en kom tot de conclusie dat er niets mis is met wat patina