Hallo allemaal,
Ik ben René, 33 jr oud uit Almere.
Trotse papa van een lieve dochter van 3 jr, en natuurlijk man van een lieve mama.
Na jaren Renault gereden te hebben, waag ik de overstap naar een Alfa 166.
Ontzettend mooie en indrukwekkende auto om te zien , die ook nog eens heerlijk rijd.
Sinds 2006 heb ik verscheidene Renaults gehad, waaronder een Laguna uit 1994, een Safrane uit 1995 en een Safrane uit 1997.
De laatste was een 3.0 V6 12v.
De reden waarom ik deze weg heb gedaan is omdat er LPG in zat, en voor mij te duur werd in de vaste kosten.
In Hilversum heb ik bij een dealer een 166 gekocht, welke ik over 3 weken ga halen.
En meteen zal ik die ook even voor stellen aan de Safranaten, want ja.. het is een waardige opvolger van een luxe sloep.
Ik zal ook als enige Alfa rijder meedoen aan een toertocht bestemd voor Safranerijder, waar ik me al eerder voor heb opgegeven.
Ik ben totaal onbekend met Alfa.. een Safrane kan ik met een blinddoek om demonteren en weer monteren, dus iets van een werkplaats cd zou welkom zijn.
Overigens de auto die ik heb gekocht is een 166 2.5 V6 24v... hele mond vol , maar dingetje rijd als een tierelier.
Pittiger dan mijn Saf, die ook wel 200 kg zwaarder was moet ik erbij vertellen.
Voor nu brei ik er een einde aan , ik zal me in de loop van de tijd wel melden als er wat narigheden zijn (wat ik niet hoop)
Groeten René