weet iemand een transport te regelen van limburg naar het noorden{drente}, een auto van limburg naar drente
transportbedrijven gemaild, maar die laten niets horen, weet je iemand? laat het me aub weten
mvg toni
weet iemand een transport te regelen van limburg naar het noorden{drente}, een auto van limburg naar drente
transportbedrijven gemaild, maar die laten niets horen, weet je iemand? laat het me aub weten
mvg toni
Transportbedrijven -bedrijven in het algemeen, eigenlijk zelfs iedereen- kun je beter bellen als je snel een antwoord wil.weet iemand een transport te regelen van limburg naar het noorden{drente}, een auto van limburg naar drente
mvg toni
Nog steeds niets gehoord,![]()
Ondertussen een transport bedrijf gevraagd, deze kwam zelden in het limburgse maar ze wilden een bedrijf uit limburg naar het noorden laten komen, en dan halverwege de auto oppikken, dit heeft de gehele week geduurd en nog niets gehoord.weet iemand een transport te regelen van limburg naar het noorden{drente}, een auto van limburg naar drente
mvg toni
soms is er wel spoed maar zijn er droevige familie omstandigheden , en dat maakt dat de spoed verdwijnt, en dan blijkt een auto ineens niet zoveel voor te stellen{zelfs geen Alfa}Transportbedrijven -bedrijven in het algemeen, eigenlijk zelfs iedereen- kun je beter bellen als je snel een antwoord wil.weet iemand een transport te regelen van limburg naar het noorden{drente}, een auto van limburg naar drente
mvg toni
De kreet "een beller is sneller...."?
Maar ik begrijp dat er hier toch niet zoveel spoed was.
Wist ik niet maar toch: mijn excuses!soms is er wel spoed maar zijn er droevige familie omstandigheden , en dat maakt dat de spoed verdwijnt, en dan blijkt een auto ineens niet zoveel voor te stellen{zelfs geen Alfa}Transportbedrijven -bedrijven in het algemeen, eigenlijk zelfs iedereen- kun je beter bellen als je snel een antwoord wil.
De kreet "een beller is sneller...."?
Maar ik begrijp dat er hier toch niet zoveel spoed was.