Hmmm nieuwe Beemer 1000RR 2.9 sec 0-100Die motor is niet snel genoeg weg.
Leuk hè reclame?Maar ik geloof er niks van dat dit echt is. Die motor is niet snel genoeg weg.
Dan weet je tenminste wel zeker dat er iets gaat brekenmmm, toch ook maar eens proberen met de 600rr (maar dan niet bij mijzelf thuis....................tja, woon 2 hoog he)
je nekDan weet je tenminste wel zeker dat er iets gaat brekenmmm, toch ook maar eens proberen met de 600rr (maar dan niet bij mijzelf thuis....................tja, woon 2 hoog he)
Dat geeft wel een extra dementie aan het geheel! Filmpje maken met de titel: "Don't try this @ home, i did!"mmm, toch ook maar eens proberen met de 600rr (maar dan niet bij mijzelf thuis....................tja, woon 2 hoog he)
De lijn staat niet gespannen als de motor van acquit gaat. Op het moment dat de ruk aan het laken komt heeft de motor al snelheid opgebouwd. De assistent doet in het begin van het filmpje hetzelfde met zijn armbeweging: een 'aanloopje'. Of het filmpje wel of niet trucage is zou ik niet durven zeggen. In zo'n lang laken zit behoorlijk wat rek, dus of dit echt mogelijk is?Maar ik geloof er niks van dat dit echt is. Die motor is niet snel genoeg weg.
Komend SSAR proberen? Neem jij het tafekleed&servies mee en ik de motorDe lijn staat niet gespannen als de moto. In zo'n lang laken zit behoorlijk wat rek, dus of dit echt mogelijk is?